Про викладання предметів у Чернігівському колегіумі

Однією з найважливіших проблем у вивченні історії Чернігівського колегіуму є питання про обсяг та зміст навчальних дисциплін, які в ньому викладалися, про рівень знань, що отримували його випускники. Автор статті робить спробу проаналізувати стержневі аспекти проблеми, які є вирішальними у визна...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:1999
Автор: Травкіна, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: нститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України 1999
Назва видання:Сiверянський літопис
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/201071
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Про викладання предметів у Чернігівському колегіумі / О. Травкіна // Сіверянський літопис. — 1999. — № 4. — С. 109-123. — Бібліогр.: 82 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Однією з найважливіших проблем у вивченні історії Чернігівського колегіуму є питання про обсяг та зміст навчальних дисциплін, які в ньому викладалися, про рівень знань, що отримували його випускники. Автор статті робить спробу проаналізувати стержневі аспекти проблеми, які є вирішальними у визначенні рівня учбового закладу, що дозволить повніше і глибше висвітлити роль Чернігівського колегіуму як культурно-освітнього центру Північної України.