Немокаєва, Т. (1999). Оптимізація обсягу продажу і ціни реалізації у міжнародній товарній політиці підприємства (на прикладі концерну "Чексіл"). Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України.
Chicago Style (17th ed.) CitationНемокаєва, Т. Оптимізація обсягу продажу і ціни реалізації у міжнародній товарній політиці підприємства (на прикладі концерну "Чексіл"). Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України, 1999.
MLA (8th ed.) CitationНемокаєва, Т. Оптимізація обсягу продажу і ціни реалізації у міжнародній товарній політиці підприємства (на прикладі концерну "Чексіл"). Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України, 1999.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.