Мирослав Скорик у сучасному документальному кінотексті
Сьогодні ми можемо з цілковитою впевненістю говорити про неоренесанс української культури. Він проявляється в різних сферах, зокрема в музичному просторі, кінопросторі тощо. Підтвердженням цьому є все більш зростаючий інтерес до всього українського в Європі та, без перебільшення, в усьому світі. Шко...
Збережено в:
| Дата: | 2023 |
|---|---|
| Автор: | Мех, Н. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут історії України НАН України
2023
|
| Назва видання: | Краєзнавство |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/202559 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Мирослав Скорик у сучасному документальному кінотексті / Н. Мех // Краєзнавство. — 2023. — № 1-2. — С. 146-149. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Олесь Гончар у сучасному українському документальному кінотексті: духовна велич та незламність митця
за авторством: Мех, Н.
Опубліковано: (2023) -
Лінгвоімагологічна рецепція постаті А. Кримського в документальному кінотексті
за авторством: Ганжа, А.
Опубліковано: (2021) -
Поліфонізм наративу в документальному кінотексті (на прикладі фільму «Poeta Maximus»)
за авторством: Ганжа, А.
Опубліковано: (2023) -
Дискурс шістдесятництва в українському документальному кіно (за документами ЦДКФФА України ім. Г.С. Пшеничного)
за авторством: Касян, Л.Г.
Опубліковано: (2013) -
Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру)
за авторством: Ганжа, А.
Опубліковано: (2019)