Мирослав Скорик у сучасному документальному кінотексті
Сьогодні ми можемо з цілковитою впевненістю говорити про неоренесанс української культури. Він проявляється в різних сферах, зокрема в музичному просторі, кінопросторі тощо. Підтвердженням цьому є все більш зростаючий інтерес до всього українського в Європі та, без перебільшення, в усьому світі. Шко...
Gespeichert in:
| Datum: | 2023 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Мех, Н. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут історії України НАН України
2023
|
| Schriftenreihe: | Краєзнавство |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/202559 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Мирослав Скорик у сучасному документальному кінотексті / Н. Мех // Краєзнавство. — 2023. — № 1-2. — С. 146-149. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Олесь Гончар у сучасному українському документальному кінотексті: духовна велич та незламність митця
von: Мех, Н.
Veröffentlicht: (2023) -
Лінгвоімагологічна рецепція постаті А. Кримського в документальному кінотексті
von: Ганжа, А.
Veröffentlicht: (2021) -
Поліфонізм наративу в документальному кінотексті (на прикладі фільму «Poeta Maximus»)
von: Ганжа, А.
Veröffentlicht: (2023) -
Дискурс шістдесятництва в українському документальному кіно (за документами ЦДКФФА України ім. Г.С. Пшеничного)
von: Касян, Л.Г.
Veröffentlicht: (2013) -
Поліфонізм оповідності в документальному кінотексті (на прикладі фільмів про П. Тичину, М. Рильського, В. Сосюру)
von: Ганжа, А.
Veröffentlicht: (2019)