Неопублікований список вихованців Чернігівської духовної семінарії 1793 р.
Мета дослідження полягає у запровадженні до наукового обігу та систематизації відомостей про вихованців Чернігівської духовної семінарії з метою з’ясування основних тенденцій розвитку системи духовної освіти на теренах Північного Лівобережжя. Методологічну основу дослідження становлять загальнонауко...
Saved in:
| Date: | 2024 |
|---|---|
| Main Authors: | , |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
2024
|
| Series: | Сiверянський літопис |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/202810 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Неопублікований список вихованців Чернігівської духовної семінарії 1793 р. / О. Коваленко, Н. Ципляк // Сіверянський літопис. — 2024. — № 6. — С. 110-137. — Бібліогр.: 2 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Summary: | Мета дослідження полягає у запровадженні до наукового обігу та систематизації відомостей про вихованців Чернігівської духовної семінарії з метою з’ясування основних тенденцій розвитку системи духовної освіти на теренах Північного Лівобережжя. Методологічну основу дослідження становлять загальнонаукові методи аналізу та синтезу. Порівняльно-історичний метод був використаний для визначення ролі Чернігівської духовної семінарії у розвитку освіти на Лівобережжі України наприкінці XVIII ст. Наукова новизна: вперше досліджено один із найдавніших відомих списків вихованців Чернігівської духовної семінарії, що дозволило реконструювати їхню вікову і соціальну структуру та походження. З’ясовано коло додаткових предметів викладання та методика оцінювання вихованців. Зроблено висновок щодо важливої ролі Чернігівської духовної семінарії в розвитку освіти на території Північного Лівобережжя України як одного з провідних навчальних закладів регіону. |
|---|