Соціальна відповідальність через призму бізнес-культури та ділового спілкування: механізми реалізації в торгівлі та ресторанному бізнесі
Стаття присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад розробки та запровадження механізмів реалізації соціальної відповідальності в торговельному та ресторанному бізнесі через призму бізнес-культури та ділового спілкування. Розкрито теоретичні аспекти взаємозв’язку між поняттями «бізнес-культур...
Gespeichert in:
| Datum: | 2024 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Семикіна, М.В., Бугаєва, М.В., Савеленко, Г.В. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2024
|
| Schriftenreihe: | Управління економікою: теорія та практика |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/203496 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Соціальна відповідальність через призму бізнес-культури та ділового спілкування: механізми реалізації в торгівлі та ресторанному бізнесі / М.В. Семикіна, М.В. Бугаєва, Г.В. Савеленко // Управління економікою: теорія та практика: зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2024. — С. 111-130. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
МОДЕЛЮВАННЯ ФРАНЧАЙЗИНГОВИХ ПЛАТЕЖІВ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНИЙ АСПЕКТ
von: Ivanenko, Valentyna
Veröffentlicht: (2024) -
Технологічні інновації в ресторанному бізнесі для забезпечення конкурентоспроможності закладу
von: Коркач, Г. В., et al.
Veröffentlicht: (2021) -
Стратегічне ділове спілкування: інструмент для формування стабільних соціально-трудових відносин та розвитку людського потенціалу
von: Семикіна, М.В., et al.
Veröffentlicht: (2025) -
Прагматика діалогу в контексті ділового спілкування працівників податкової служби
von: Павлова, А.К.
Veröffentlicht: (2009) -
НОВІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ КЛАСТЕРОМ В ТУРИЗМІ І ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
von: Лемак, В. В., et al.
Veröffentlicht: (2024)