Основи музичної декламації кобзаря Євгена Адамцевича
Серед народних кобзарів нашої доби ім’я Євгена Олександровича Адамцевича (1903—1973) займає одне з провідних місць. Адамцевич, як представник нової генерації кобзарів, використовує інтонаційний словник сучасності. Відбір співаком музичних інтонацій, найбільш загальних жанрово-мелодичних типів зумовл...
Gespeichert in:
| Datum: | 1994 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
1994
|
| Schriftenreihe: | Народна творчість та етнографія |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/203896 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Основи музичної декламації кобзаря Євгена Адамцевича / В. Дубравін // Народна творчість та етнографія. — 1994. — № 2-3. — С. 11-17. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | Серед народних кобзарів нашої доби ім’я Євгена Олександровича Адамцевича (1903—1973) займає одне з провідних місць. Адамцевич, як представник нової генерації кобзарів, використовує інтонаційний словник сучасності. Відбір співаком музичних інтонацій, найбільш загальних жанрово-мелодичних типів зумовлені, з одного боку, суспільною свідомістю нашого часу, з другого — особистими уподобаннями музиканта. Тож речитативно-декламаційна мелодика Адамцевича фіксує інтонаційний склад сучасної літературної і розмовної мови, звукову сферу особливо міського побуту (пісню, пісню-романс), яка найбільше відповідає художньому смаку співця. Яскраві інтонації міської лексики, вливаючись у світ традиційної кобзарської рецитації, не порушують головні епічні устої, а віддзеркалюють індивідуальні особливості виконавського стилю бандуриста, нахил його до творів літературного походження. |
|---|