Основи музичної декламації кобзаря Євгена Адамцевича

Серед народних кобзарів нашої доби ім’я Євгена Олександровича Адамцевича (1903—1973) займає одне з провідних місць. Адамцевич, як представник нової генерації кобзарів, використовує інтонаційний словник сучасності. Відбір співаком музичних інтонацій, найбільш загальних жанрово-мелодичних типів зумовл...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:1994
Автор: Дубравін, В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України 1994
Назва видання:Народна творчість та етнографія
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/203896
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Основи музичної декламації кобзаря Євгена Адамцевича / В. Дубравін // Народна творчість та етнографія. — 1994. — № 2-3. — С. 11-17. — Бібліогр.: 22 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Серед народних кобзарів нашої доби ім’я Євгена Олександровича Адамцевича (1903—1973) займає одне з провідних місць. Адамцевич, як представник нової генерації кобзарів, використовує інтонаційний словник сучасності. Відбір співаком музичних інтонацій, найбільш загальних жанрово-мелодичних типів зумовлені, з одного боку, суспільною свідомістю нашого часу, з другого — особистими уподобаннями музиканта. Тож речитативно-декламаційна мелодика Адамцевича фіксує інтонаційний склад сучасної літературної і розмовної мови, звукову сферу особливо міського побуту (пісню, пісню-романс), яка найбільше відповідає художньому смаку співця. Яскраві інтонації міської лексики, вливаючись у світ традиційної кобзарської рецитації, не порушують головні епічні устої, а віддзеркалюють індивідуальні особливості виконавського стилю бандуриста, нахил його до творів літературного походження.