Артбізнес і народне мистецтво

Артбізнес у народному мистецтві використовує стилізацію під традицію як основний аргумент збереження достовірності існування твору. Створюється ілюзія істинності народного твору, бо ретроспективний зв’язок із традиціями не є логічним, художньо вмотивованим, а має поверховий характер і підпорядковани...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:1994
Автор: Федорук, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України 1994
Назва видання:Народна творчість та етнографія
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/203993
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Артбізнес і народне мистецтво / О. Федорук // Народна творчість та етнографія. — 1994. — № 5-6. — С. 22-26. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Артбізнес у народному мистецтві використовує стилізацію під традицію як основний аргумент збереження достовірності існування твору. Створюється ілюзія істинності народного твору, бо ретроспективний зв’язок із традиціями не є логічним, художньо вмотивованим, а має поверховий характер і підпорядкований інтересам викривлених товарних відносин, що ігнорують норми права і моралі. За таких умов функціонування народного мистецтва набуває комерційних форм і підпорядковане ідеї наживи. Це небезпечно і може призвести до дуалізму цієї функції в залежності від того, чи вона прагнутиме до вивільнення від цього режиму, чи, навпаки, потрапить у цілковиту від нього залежність.