Інноваційні технології як інструмент персоналізації маркетингових комунікацій у бренд-менеджменті

В умовах стрімкого розвитку цифрових технологій і зміни підходів до взаємодії зі споживачами, персоналізація маркетингових комунікацій стає ключовим чинником формування стійкої конкурентної переваги брендів. Теоретичне значення роботи полягає у визначені сутності персоналізації як процесу індивідуал...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2025
Автори: Сафронська, І.М., Заблодська, І.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2025
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/206467
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інноваційні технології як інструмент персоналізації маркетингових комунікацій у бренд-менеджменті / І.М. Сафронська, І.В. Заблодська // Вісник економічної науки України. — 2025. — № 1 (48). — С. 153–159. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine