Измеримые многозначные отображения и их селекторы в динамических играх преследования
Викладено загальний метод розв’язування квазілінійних ігрових задач переслідування. Він базується на методі розв’язувальних функцій. Запропонована схема охоплює широке коло конфліктнокерованих функціональнодиферен- ціальних систем. Аналіз різних форм розв’язувальних функцій дозволяє з’ясувати необхі...
Збережено в:
| Дата: | 2006 |
|---|---|
| Автори: | , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Russian |
| Опубліковано: |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
2006
|
| Назва видання: | Проблемы управления и информатики |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/206754 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Измеримые многозначные отображения и их селекторы в динамических играх преследования / А.А. Чикрий, И.С. Раппопорт // Проблемы управления и информатики. — 2006. — № 1-2. — С. 60-70. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. |