Дискретизация континуальной антагонистической игры на единичном гиперкубе и преобразование многомерной матрицы для решения соответствующей матричной игры

Запропоновано метод отримання наближеного розв’язку континуальних антагоністичних ігор на одиничному багатовимірному кубі за допомогою рівномірної дискретизації уздовж кожного з вимірів. Для цього представлено умови коректної дискретизації ядра гри і співвідношення, за якими здійснюється перетворенн...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2015
1. Verfasser: Романюк, В.В.
Format: Artikel
Sprache:Russian
Veröffentlicht: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2015
Schriftenreihe:Проблемы управления и информатики
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/207888
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Дискретизация континуальной антагонистической игры на единичном гиперкубе и преобразование многомерной матрицы для решения соответствующей матричной игры / В.В. Романюк // Проблемы управления и информатики. — 2015. — № 1. — С. 118-126. — Бібліогр.: 21 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-207888
record_format dspace
fulltext
spelling irk-123456789-2078882025-10-16T00:12:28Z Дискретизация континуальной антагонистической игры на единичном гиперкубе и преобразование многомерной матрицы для решения соответствующей матричной игры Дискретизація континуальної антагоністичної гри на одиничному гіперкубі і перетворення багатовимірної матриці для розв'язування відповідної матричної гри Sampling of the continuous antagonistic game on unit hypercube and reshaping multidimensional matrix for solving the corresponding matrix game Романюк, В.В. Методы обработки информации Запропоновано метод отримання наближеного розв’язку континуальних антагоністичних ігор на одиничному багатовимірному кубі за допомогою рівномірної дискретизації уздовж кожного з вимірів. Для цього представлено умови коректної дискретизації ядра гри і співвідношення, за якими здійснюється перетворення багатовимірної матриці у звичайну двовимірну зі збереженням взаємооднозначної індексації їх елементів. Розв’язок відповідної матричної гри перевіряється на узгодженість, запропоновані умови якої дозволяють зважати на те, наскільки цей розв’язок зміниться при мінімальній зміні кроку дискретизації. There is suggested a method of obtaining the approximate solution of continuous antagonistic games on unit multidimensional cube with uniform sampling along each of dimensions. For that there are presented conditions of correct sampling of the game kernel and relationships, letting reshape multidimensional matrix into ordinary twodimensional one with maintaining one-to-one indexing of their elements. The corresponding matrix game solution is checked for consistency, whose being suggested conditions allow to predetermine how this solution changes by changing the sampling step minimally. 2015 Article Дискретизация континуальной антагонистической игры на единичном гиперкубе и преобразование многомерной матрицы для решения соответствующей матричной игры / В.В. Романюк // Проблемы управления и информатики. — 2015. — № 1. — С. 118-126. — Бібліогр.: 21 назв. — рос. 0572-2691 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/207888 519.832+514.752.44 10.1615/JAutomatInfScien.v47.i2.80 ru Проблемы управления и информатики application/pdf Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Методы обработки информации
Методы обработки информации
spellingShingle Методы обработки информации
Методы обработки информации
Романюк, В.В.
Дискретизация континуальной антагонистической игры на единичном гиперкубе и преобразование многомерной матрицы для решения соответствующей матричной игры
Проблемы управления и информатики
description Запропоновано метод отримання наближеного розв’язку континуальних антагоністичних ігор на одиничному багатовимірному кубі за допомогою рівномірної дискретизації уздовж кожного з вимірів. Для цього представлено умови коректної дискретизації ядра гри і співвідношення, за якими здійснюється перетворення багатовимірної матриці у звичайну двовимірну зі збереженням взаємооднозначної індексації їх елементів. Розв’язок відповідної матричної гри перевіряється на узгодженість, запропоновані умови якої дозволяють зважати на те, наскільки цей розв’язок зміниться при мінімальній зміні кроку дискретизації.
format Article
author Романюк, В.В.
author_facet Романюк, В.В.
author_sort Романюк, В.В.
title Дискретизация континуальной антагонистической игры на единичном гиперкубе и преобразование многомерной матрицы для решения соответствующей матричной игры
title_short Дискретизация континуальной антагонистической игры на единичном гиперкубе и преобразование многомерной матрицы для решения соответствующей матричной игры
title_full Дискретизация континуальной антагонистической игры на единичном гиперкубе и преобразование многомерной матрицы для решения соответствующей матричной игры
title_fullStr Дискретизация континуальной антагонистической игры на единичном гиперкубе и преобразование многомерной матрицы для решения соответствующей матричной игры
title_full_unstemmed Дискретизация континуальной антагонистической игры на единичном гиперкубе и преобразование многомерной матрицы для решения соответствующей матричной игры
title_sort дискретизация континуальной антагонистической игры на единичном гиперкубе и преобразование многомерной матрицы для решения соответствующей матричной игры
publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
publishDate 2015
topic_facet Методы обработки информации
url https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/207888
citation_txt Дискретизация континуальной антагонистической игры на единичном гиперкубе и преобразование многомерной матрицы для решения соответствующей матричной игры / В.В. Романюк // Проблемы управления и информатики. — 2015. — № 1. — С. 118-126. — Бібліогр.: 21 назв. — рос.
series Проблемы управления и информатики
work_keys_str_mv AT romanûkvv diskretizaciâkontinualʹnojantagonističeskojigrynaediničnomgiperkubeipreobrazovaniemnogomernojmatricydlârešeniâsootvetstvuûŝejmatričnojigry
AT romanûkvv diskretizacíâkontinualʹnoíantagonístičnoígrinaodiničnomugíperkubííperetvorennâbagatovimírnoímatricídlârozvâzuvannâvídpovídnoímatričnoígri
AT romanûkvv samplingofthecontinuousantagonisticgameonunithypercubeandreshapingmultidimensionalmatrixforsolvingthecorrespondingmatrixgame
first_indexed 2025-10-16T01:17:10Z
last_indexed 2025-10-17T01:01:59Z
_version_ 1846188881781719040