Иерархический информационно-экстремальный алгоритм обучения системы диагностирования с избыточной обучающей матрицей

Розглядається інформаційний синтез системи підтримки прийняття рішень для діагностування патологічних процесів у рамках інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології, заснованої на максимізації інформаційної спроможності системи в процесі її навчання. Досліджено вплив способу формування навч...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2015
Hauptverfasser: Довбыш, А.С., Стадник, А.А., Голубничий, С.А.
Format: Artikel
Sprache:Russian
Veröffentlicht: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2015
Schriftenreihe:Проблемы управления и информатики
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/207898
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Иерархический информационно-экстремальный алгоритм обучения системы диагностирования с избыточной обучающей матрицей / А.С. Довбыш, А.А. Стадник, С.А. Голубничий // Проблемы управления и информатики. — 2015. — № 2. — С. 72-80. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Beschreibung
Zusammenfassung:Розглядається інформаційний синтез системи підтримки прийняття рішень для діагностування патологічних процесів у рамках інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології, заснованої на максимізації інформаційної спроможності системи в процесі її навчання. Досліджено вплив способу формування навчальної матриці на функціональну ефективність машинного навчання. Реалізацію алгоритму виконано на прикладі діагностування різних за етиологією та перебігом форм спонтанного пневмотораксу.