Корпоративне обслуговування підприємств на ринку товарів для офісу
У статті представлено авторську концептуальну модель маркетингової стратегії корпоративного обслуговування підприємств на ринку товарів для офісу. Охарактеризовано її роль,завдання, основні складові та взаємозв'язки між її блоками, принципи обслуговування. Показано актуальність моделі як основи...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Захарова, С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2009
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/20850 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Корпоративне обслуговування підприємств на ринку товарів для офісу /С. Захарова // Схід. — 2009. — № 7 (98). — С. 28-32. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Корпоративне управління в Україні
за авторством: Ілюхін, О.
Опубліковано: (2010) -
Карта ринку готельних послуг малих рекреаційних підприємств (на прикладі Севастопольського регіону)
за авторством: Юр'євська, О.
Опубліковано: (2009) -
Стан оптового ринку електричної енергії України та перспективи планування стратегічного розвитку енергогенеруючих підприємств
за авторством: Боднарчук, В.
Опубліковано: (2007) -
Системний підхід розробки конкурентної маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на внутрішньому продовольчому ринку
за авторством: Марусей, Т.В.
Опубліковано: (2009) -
Вибір місця розташування станцій технічного обслуговування і ремонту автотранспортних засобів
за авторством: Лисак, О.
Опубліковано: (2011)