Применение прогнозирующих алгоритмов МГУА для решения маркетинговых задач

Робота присвячена комплексному розв’язанню складних задач прогнозування під час аналізу маркетингових даних параметричними та непараметричними індуктивними алгоритмами. Описано модифікації алгоритму комплексування аналогів i комбінаторного багаторядного алгоритму МГУА. Наведено результати прогнозува...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Ивахненко, Г.А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2008
Назва видання:Проблемы управления и информатики
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/209128
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Применение прогнозирующих алгоритмов МГУА для решения маркетинговых задач / Г.А. Ивахненко // Проблемы управления и информатики. — 2008. — № 2. — С. 140-152. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Робота присвячена комплексному розв’язанню складних задач прогнозування під час аналізу маркетингових даних параметричними та непараметричними індуктивними алгоритмами. Описано модифікації алгоритму комплексування аналогів i комбінаторного багаторядного алгоритму МГУА. Наведено результати прогнозування за допомогою програмної системи для Excel. Запропоновано шляхи вдосконалення алгоритмів МГУА.