Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу
У статті розглянуто соціальну відповідальність бізнесу з точки зору аксіологічного підходу. Визначено, що аксіологічними детермінантами даного феномена є базові потреби суб'єкта бізнесу у самореалізації, в розвитку самовідповідальності й самосвідомості, а також наявність традиції соціальної...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2009
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21181 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу / Н.Діденко, Г.Павлова // Схід. — 2009. — № 7 (98). — С. 124-126. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-21181 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-211812011-06-16T12:05:53Z Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу Діденко, Н. Павлова, Г. Філософія У статті розглянуто соціальну відповідальність бізнесу з точки зору аксіологічного підходу. Визначено, що аксіологічними детермінантами даного феномена є базові потреби суб'єкта бізнесу у самореалізації, в розвитку самовідповідальності й самосвідомості, а також наявність традиції соціальної відповідальності у суспільстві. Охарактеризовано підходи й теорії, що визначають рівень готовності бізнесу до участі в соціальних заходах влади і громадськості. The social responsibility of business is considered in the article from point of axiological approach. Certainly, that the axiological determinants of this phenomen on are base requirements of business subject in self -realization, in development of self-responsibility and consciousness, and also presence of social responsibility tradition in society. There are characterized the approaches and theories which determine the level of business readiness to participate in the social measures of power and publiс. 2009 Article Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу / Н.Діденко, Г.Павлова // Схід. — 2009. — № 7 (98). — С. 124-126. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21181 140 : 378 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Філософія Філософія |
spellingShingle |
Філософія Філософія Діденко, Н. Павлова, Г. Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу Схід |
description |
У статті розглянуто соціальну відповідальність бізнесу з точки зору аксіологічного підходу.
Визначено, що аксіологічними детермінантами даного феномена є базові потреби суб'єкта
бізнесу у самореалізації, в розвитку самовідповідальності й самосвідомості, а також наявність
традиції соціальної відповідальності у суспільстві. Охарактеризовано підходи й теорії, що
визначають рівень готовності бізнесу до участі в соціальних заходах влади і громадськості. |
format |
Article |
author |
Діденко, Н. Павлова, Г. |
author_facet |
Діденко, Н. Павлова, Г. |
author_sort |
Діденко, Н. |
title |
Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу |
title_short |
Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу |
title_full |
Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу |
title_fullStr |
Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу |
title_full_unstemmed |
Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу |
title_sort |
аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Філософія |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21181 |
citation_txt |
Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу / Н.Діденко, Г.Павлова // Схід. — 2009. — № 7 (98). — С. 124-126. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT dídenkon aksíologíčnídetermínantisocíalʹnoívídpovídalʹnostíbíznesu AT pavlovag aksíologíčnídetermínantisocíalʹnoívídpovídalʹnostíbíznesu |
first_indexed |
2023-10-18T17:07:56Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:07:56Z |
_version_ |
1796140755282034688 |