Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу

У статті розглянуто соціальну відповідальність бізнесу з точки зору аксіологічного підходу. Визначено, що аксіологічними детермінантами даного феномена є базові потреби суб'єкта бізнесу у самореалізації, в розвитку самовідповідальності й самосвідомості, а також наявність традиції соціальної...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Діденко, Н., Павлова, Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2009
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21181
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу / Н.Діденко, Г.Павлова // Схід. — 2009. — № 7 (98). — С. 124-126. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-21181
record_format dspace
spelling irk-123456789-211812011-06-16T12:05:53Z Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу Діденко, Н. Павлова, Г. Філософія У статті розглянуто соціальну відповідальність бізнесу з точки зору аксіологічного підходу. Визначено, що аксіологічними детермінантами даного феномена є базові потреби суб'єкта бізнесу у самореалізації, в розвитку самовідповідальності й самосвідомості, а також наявність традиції соціальної відповідальності у суспільстві. Охарактеризовано підходи й теорії, що визначають рівень готовності бізнесу до участі в соціальних заходах влади і громадськості. The social responsibility of business is considered in the article from point of axiological approach. Certainly, that the axiological determinants of this phenomen on are base requirements of business subject in self -realization, in development of self-responsibility and consciousness, and also presence of social responsibility tradition in society. There are characterized the approaches and theories which determine the level of business readiness to participate in the social measures of power and publiс. 2009 Article Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу / Н.Діденко, Г.Павлова // Схід. — 2009. — № 7 (98). — С. 124-126. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21181 140 : 378 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Філософія
Філософія
spellingShingle Філософія
Філософія
Діденко, Н.
Павлова, Г.
Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу
Схід
description У статті розглянуто соціальну відповідальність бізнесу з точки зору аксіологічного підходу. Визначено, що аксіологічними детермінантами даного феномена є базові потреби суб'єкта бізнесу у самореалізації, в розвитку самовідповідальності й самосвідомості, а також наявність традиції соціальної відповідальності у суспільстві. Охарактеризовано підходи й теорії, що визначають рівень готовності бізнесу до участі в соціальних заходах влади і громадськості.
format Article
author Діденко, Н.
Павлова, Г.
author_facet Діденко, Н.
Павлова, Г.
author_sort Діденко, Н.
title Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу
title_short Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу
title_full Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу
title_fullStr Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу
title_full_unstemmed Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу
title_sort аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2009
topic_facet Філософія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21181
citation_txt Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу / Н.Діденко, Г.Павлова // Схід. — 2009. — № 7 (98). — С. 124-126. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT dídenkon aksíologíčnídetermínantisocíalʹnoívídpovídalʹnostíbíznesu
AT pavlovag aksíologíčnídetermínantisocíalʹnoívídpovídalʹnostíbíznesu
first_indexed 2023-10-18T17:07:56Z
last_indexed 2023-10-18T17:07:56Z
_version_ 1796140755282034688