Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу
У статті розглянуто соціальну відповідальність бізнесу з точки зору аксіологічного підходу. Визначено, що аксіологічними детермінантами даного феномена є базові потреби суб'єкта бізнесу у самореалізації, в розвитку самовідповідальності й самосвідомості, а також наявність традиції соціальної...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автори: | Діденко, Н., Павлова, Г. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2009
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21181 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу / Н.Діденко, Г.Павлова // Схід. — 2009. — № 7 (98). — С. 124-126. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Норми в системі соціальної відповідальності
за авторством: Шибко, О.
Опубліковано: (2011) -
Соціальні принципи, закони і норми як система соціальної відповідальності
за авторством: Шибко, О.
Опубліковано: (2009) -
Зростання соціальної відповідальності як об'єктивна закономірність цивілізаційного поступу
за авторством: Шибко, О.
Опубліковано: (2012) -
Співвідношення соціальної відповідальності та страху в концепті національної держави: українське сьогодення
за авторством: Туренко, О.С.
Опубліковано: (2008) -
Аксіологічні чинники розвитку науки в межах соціокультурного релятивізму
за авторством: Кравченко, П.А.
Опубліковано: (2009)