Розробка маркетингового інструментарію просування банківських послуг
У статті розглянуті тактичні засоби і прийоми просування послуг банку на ринок залежно від етапу життєвого циклу банківської послуги. Побудовано матрицю доцільності використання інструментів маркетингу на кожному з етапів життєвого циклу банківських послуг. Визначено маркетинговий інструментарій п...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2009
|
Назва видання: | Схід |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21231 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розробка маркетингового інструментарію просування банківських послуг / Т.Коняхіна, А.Марина // Схід. — 2009. — № 9 (100). — С. 47-52. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті розглянуті тактичні засоби і прийоми просування послуг банку на ринок залежно
від етапу життєвого циклу банківської послуги. Побудовано матрицю доцільності використання інструментів маркетингу на кожному з етапів життєвого циклу банківських послуг.
Визначено маркетинговий інструментарій підвищення ефективності роботи банківської установи в сучасних умовах. |
---|