Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію
Розглядається проблема визначення ціни наукового товару, яка саме і цікавить учасників обміну науково-технічними досягненнями. Побудована математична модель визначення оптимальної ціни на продукцію інформаційного профілю з урахуванням особливостей взаємодії оператора телефонних послуг, Інтернет-пров...
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2006 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2006
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21353 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію / В.В. Огліх // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 82. — С. 29-31. — Бібліогр.: 4 назв. — укp. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-21353 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-213532011-06-16T12:04:39Z Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію Огліх, В.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Розглядається проблема визначення ціни наукового товару, яка саме і цікавить учасників обміну науково-технічними досягненнями. Побудована математична модель визначення оптимальної ціни на продукцію інформаційного профілю з урахуванням особливостей взаємодії оператора телефонних послуг, Інтернет-провайдера та клієнтів оператора телефонних послуг є багатокритеріальною задачею оптимізації. Рассматривается проблема определения цены научного товара, которая именно и интересует участников обмена научно-техническими достижениями. Построенная математическая модель определения оптимальной цены на продукцию информационного профиля с учетом особенностей взаимодействия оператора телефонных услуг, Интернет-провайдера и клиентов оператора телефонных услуг является многокритериальной задачей оптимизации. The problem of determination of cost of scientific commodity is examined. Built mathematical model of determination of optimum price on the products of informative type taking into account the features of co-operation of operator of telephones services, internet Provider and clients of operator of telephones services is the multicriterion task of optimization. 2006 Article Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію / В.В. Огліх // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 82. — С. 29-31. — Бібліогр.: 4 назв. — укp. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21353 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Огліх, В.В. Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію Культура народов Причерноморья |
description |
Розглядається проблема визначення ціни наукового товару, яка саме і цікавить учасників обміну науково-технічними досягненнями. Побудована математична модель визначення оптимальної ціни на продукцію інформаційного профілю з урахуванням особливостей взаємодії оператора телефонних послуг, Інтернет-провайдера та клієнтів оператора телефонних послуг є багатокритеріальною задачею оптимізації. |
format |
Article |
author |
Огліх, В.В. |
author_facet |
Огліх, В.В. |
author_sort |
Огліх, В.В. |
title |
Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію |
title_short |
Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію |
title_full |
Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію |
title_fullStr |
Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію |
title_full_unstemmed |
Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію |
title_sort |
моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21353 |
citation_txt |
Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію / В.В. Огліх // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 82. — С. 29-31. — Бібліогр.: 4 назв. — укp. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT oglíhvv modelûvannâviznačennâoptimalʹnoícíninaínformacíjnuprodukcíû |
first_indexed |
2023-10-18T17:10:01Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:10:01Z |
_version_ |
1796140843306844160 |