Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію

Розглядається проблема визначення ціни наукового товару, яка саме і цікавить учасників обміну науково-технічними досягненнями. Побудована математична модель визначення оптимальної ціни на продукцію інформаційного профілю з урахуванням особливостей взаємодії оператора телефонних послуг, Інтернет-пров...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2006
Автор: Огліх, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2006
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21353
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію / В.В. Огліх // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 82. — С. 29-31. — Бібліогр.: 4 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-21353
record_format dspace
spelling irk-123456789-213532011-06-16T12:04:39Z Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію Огліх, В.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Розглядається проблема визначення ціни наукового товару, яка саме і цікавить учасників обміну науково-технічними досягненнями. Побудована математична модель визначення оптимальної ціни на продукцію інформаційного профілю з урахуванням особливостей взаємодії оператора телефонних послуг, Інтернет-провайдера та клієнтів оператора телефонних послуг є багатокритеріальною задачею оптимізації. Рассматривается проблема определения цены научного товара, которая именно и интересует участников обмена научно-техническими достижениями. Построенная математическая модель определения оптимальной цены на продукцию информационного профиля с учетом особенностей взаимодействия оператора телефонных услуг, Интернет-провайдера и клиентов оператора телефонных услуг является многокритериальной задачей оптимизации. The problem of determination of cost of scientific commodity is examined. Built mathematical model of determination of optimum price on the products of informative type taking into account the features of co-operation of operator of telephones services, internet Provider and clients of operator of telephones services is the multicriterion task of optimization. 2006 Article Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію / В.В. Огліх // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 82. — С. 29-31. — Бібліогр.: 4 назв. — укp. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21353 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Огліх, В.В.
Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію
Культура народов Причерноморья
description Розглядається проблема визначення ціни наукового товару, яка саме і цікавить учасників обміну науково-технічними досягненнями. Побудована математична модель визначення оптимальної ціни на продукцію інформаційного профілю з урахуванням особливостей взаємодії оператора телефонних послуг, Інтернет-провайдера та клієнтів оператора телефонних послуг є багатокритеріальною задачею оптимізації.
format Article
author Огліх, В.В.
author_facet Огліх, В.В.
author_sort Огліх, В.В.
title Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію
title_short Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію
title_full Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію
title_fullStr Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію
title_full_unstemmed Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію
title_sort моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2006
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21353
citation_txt Моделювання визначення оптимальної ціни на інформаційну продукцію / В.В. Огліх // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 82. — С. 29-31. — Бібліогр.: 4 назв. — укp.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT oglíhvv modelûvannâviznačennâoptimalʹnoícíninaínformacíjnuprodukcíû
first_indexed 2023-10-18T17:10:01Z
last_indexed 2023-10-18T17:10:01Z
_version_ 1796140843306844160