Новий стандарт університетського підручника з маркетингу
Рецензія на підручник: Маркетинг: Підручник. Затверджено МОН України як підручник для студентів ВНЗ, які навчаються за освітньо-кваліфікаційною програмою бакалавра / В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов та ін: Ред.- упор. О. І. Сидоренко, П. С. Редько. – К.: Навчально-методичний центр «Конс...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2006
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21665 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Новий стандарт університетського підручника з маркетингу / С.В. Борзенков // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 83. — С. 115-117. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!