Новий стандарт університетського підручника з маркетингу

Рецензія на підручник: Маркетинг: Підручник. Затверджено МОН України як підручник для студентів ВНЗ, які навчаються за освітньо-кваліфікаційною програмою бакалавра / В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов та ін: Ред.- упор. О. І. Сидоренко, П. С. Редько. – К.: Навчально-методичний центр «Конс...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автор: Борзенков, С.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2006
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21665
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Новий стандарт університетського підручника з маркетингу / С.В. Борзенков // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 83. — С. 115-117. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine