Підгрунтя інноваційного розвитку (Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти)

Пропонується новий підхід до питання вдосконалення взаємодії науки й освіти шляхом створення моделі та кої інтеграцї, яка базується на принципах спеціалізації та кооперації цих видів діяльності. З одного боку, слід розмежувати ролі викладача і вченого, а з другого — організувати їхню співпрацю...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автори: Амоша, О., Землянкін, А., Моісеєв, Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Видавничий дім "Академперіодика" НАН України 2006
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2169
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Підгрунтя інноваційного розвитку (Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти) / О. Амоша, А. Землянкін, Г. Моісеєв // Вісн. НАН України. — 2006. — N 10. — С. 3-16. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Пропонується новий підхід до питання вдосконалення взаємодії науки й освіти шляхом створення моделі та кої інтеграцї, яка базується на принципах спеціалізації та кооперації цих видів діяльності. З одного боку, слід розмежувати ролі викладача і вченого, а з другого — організувати їхню співпрацю в об’єднаних академіч них науково освітніх чи освітньо наукових комплек сах асоціативного типу.