Підгрунтя інноваційного розвитку (Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти)
Пропонується новий підхід до питання вдосконалення взаємодії науки й освіти шляхом створення моделі та кої інтеграцї, яка базується на принципах спеціалізації та кооперації цих видів діяльності. З одного боку, слід розмежувати ролі викладача і вченого, а з другого — організувати їхню співпрацю...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2006
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2169 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Підгрунтя інноваційного розвитку (Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти) / О. Амоша, А. Землянкін, Г. Моісеєв // Вісн. НАН України. — 2006. — N 10. — С. 3-16. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Пропонується новий підхід до питання вдосконалення
взаємодії науки й освіти шляхом створення моделі та
кої інтеграцї, яка базується на принципах спеціалізації
та кооперації цих видів діяльності. З одного боку, слід
розмежувати ролі викладача і вченого, а з другого —
організувати їхню співпрацю в об’єднаних академіч
них науково освітніх чи освітньо наукових комплек
сах асоціативного типу. |
---|