Роль філософського вчення про буття у становленні узагальненої моделі твору мистецтва: аналіз філософсько-естетичної концепції Мартіна Гайдеггера

Дана стаття присвячена рефлексивному дослідженню філософсько-естетичної теорії Мартіна Гайдеггера, аналіз якої засвідчує основоположну роль онтології у визначенні статусу художнього твору. В якості ключового теоретико-методологічного фактору естетичної теорії розглядається вчення про буття. В статті...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автор: Брус, Д.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2006
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21748
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Роль філософського вчення про буття у становленні узагальненої моделі твору мистецтва: аналіз філософсько-естетичної концепції Мартіна Гайдеггера / Д.А. Брус // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 85. — С. 91-94. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Дана стаття присвячена рефлексивному дослідженню філософсько-естетичної теорії Мартіна Гайдеггера, аналіз якої засвідчує основоположну роль онтології у визначенні статусу художнього твору. В якості ключового теоретико-методологічного фактору естетичної теорії розглядається вчення про буття. В статті реконструюється підхід М.Гайдеггера до сутності художнього твору з урахуванням його онтологічного обґрунтування як "істини буття" Особлива увага приділяється проблемі співвідношення речі та художнього твору. Поглиблений аналіз та дослідницьке застосування основних концептів і принципів "фундаментальної онтології" дозволяють розкрити сутність і функції художньо-естетичного в контексті фундаментальних буттєвісних взаємозалежностей.