2025-02-22T09:56:02-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-21997%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:56:02-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-21997%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:56:02-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T09:56:02-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Особливості банківського маркетингу в умовах кризи
У статті розглядаються питання трансформації маркетингової діяльності у сфері банків- ських послуг в умовах кризи, аналізується доцільність й ефективність застосування інструментів маркетингу в практиці комерційних банків України. Доведено, що посткризова діяльність банків має ґрунтуватися на ви...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Series: | Схід |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21997 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | У статті розглядаються питання трансформації маркетингової діяльності у сфері банків-
ських послуг в умовах кризи, аналізується доцільність й ефективність застосування інструментів маркетингу в практиці комерційних банків України. Доведено, що посткризова
діяльність банків має ґрунтуватися на використанні окремих інструментів маркетингу, оскільки це дозволить у посткризовий період повернути довіру клієнтів до банківської системи
України. |
---|