Особливості банківського маркетингу в умовах кризи

У статті розглядаються питання трансформації маркетингової діяльності у сфері банків- ських послуг в умовах кризи, аналізується доцільність й ефективність застосування інструментів маркетингу в практиці комерційних банків України. Доведено, що посткризова діяльність банків має ґрунтуватися на ви...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2010
Автори: Циганов, О., Бабенко, Т.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21997
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Особливості банківського маркетингу в умовах кризи / О.Циганов, Т.Бабенко // Схід. — 2010. — № 1 (101). — С. 28-31. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті розглядаються питання трансформації маркетингової діяльності у сфері банків- ських послуг в умовах кризи, аналізується доцільність й ефективність застосування інструментів маркетингу в практиці комерційних банків України. Доведено, що посткризова діяльність банків має ґрунтуватися на використанні окремих інструментів маркетингу, оскільки це дозволить у посткризовий період повернути довіру клієнтів до банківської системи України.