2025-02-22T10:02:01-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-21997%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:02:01-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-21997%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:02:01-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T10:02:01-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Особливості банківського маркетингу в умовах кризи
У статті розглядаються питання трансформації маркетингової діяльності у сфері банків- ських послуг в умовах кризи, аналізується доцільність й ефективність застосування інструментів маркетингу в практиці комерційних банків України. Доведено, що посткризова діяльність банків має ґрунтуватися на ви...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Series: | Схід |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21997 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-21997 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-219972011-06-21T12:03:22Z Особливості банківського маркетингу в умовах кризи Циганов, О. Бабенко, Т. Економіка У статті розглядаються питання трансформації маркетингової діяльності у сфері банків- ських послуг в умовах кризи, аналізується доцільність й ефективність застосування інструментів маркетингу в практиці комерційних банків України. Доведено, що посткризова діяльність банків має ґрунтуватися на використанні окремих інструментів маркетингу, оскільки це дозволить у посткризовий період повернути довіру клієнтів до банківської системи України. This article examines the transformation of marketing activities in the field of banking services in the crisis, analyze the rationality and effectiveness of the use of marketing tools in the practice of commercial banks in Ukraine. It is shown that, consequence from crisis banking activity should be based on the use of individual marketing tool because it allows a period of following from crisis back the trust of clients in the banking system of Ukraine. 2010 Article Особливості банківського маркетингу в умовах кризи / О.Циганов, Т.Бабенко // Схід. — 2010. — № 1 (101). — С. 28-31. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21997 336.71: 339.138 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Циганов, О. Бабенко, Т. Особливості банківського маркетингу в умовах кризи Схід |
description |
У статті розглядаються питання трансформації маркетингової діяльності у сфері банків-
ських послуг в умовах кризи, аналізується доцільність й ефективність застосування інструментів маркетингу в практиці комерційних банків України. Доведено, що посткризова
діяльність банків має ґрунтуватися на використанні окремих інструментів маркетингу, оскільки це дозволить у посткризовий період повернути довіру клієнтів до банківської системи
України. |
format |
Article |
author |
Циганов, О. Бабенко, Т. |
author_facet |
Циганов, О. Бабенко, Т. |
author_sort |
Циганов, О. |
title |
Особливості банківського маркетингу в умовах кризи |
title_short |
Особливості банківського маркетингу в умовах кризи |
title_full |
Особливості банківського маркетингу в умовах кризи |
title_fullStr |
Особливості банківського маркетингу в умовах кризи |
title_full_unstemmed |
Особливості банківського маркетингу в умовах кризи |
title_sort |
особливості банківського маркетингу в умовах кризи |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21997 |
citation_txt |
Особливості банківського маркетингу в умовах кризи / О.Циганов, Т.Бабенко // Схід. — 2010. — № 1 (101). — С. 28-31. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT ciganovo osoblivostíbankívsʹkogomarketinguvumovahkrizi AT babenkot osoblivostíbankívsʹkogomarketinguvumovahkrizi |
first_indexed |
2023-10-18T17:08:46Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:08:46Z |
_version_ |
1796140790036037632 |