Особливості банківського маркетингу в умовах кризи
У статті розглядаються питання трансформації маркетингової діяльності у сфері банків- ських послуг в умовах кризи, аналізується доцільність й ефективність застосування інструментів маркетингу в практиці комерційних банків України. Доведено, що посткризова діяльність банків має ґрунтуватися на ви...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | Циганов, О., Бабенко, Т. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21997 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості банківського маркетингу в умовах кризи / О.Циганов, Т.Бабенко // Схід. — 2010. — № 1 (101). — С. 28-31. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Уроки глобальної фінансової кризи: методологічні проблеми реформування міжнародних стандартів банківського регулювання і нагляду
за авторством: Буковинський, С.А., та інші
Опубліковано: (2011) -
Авіакомпанії в умовах світової кризи
за авторством: Євтушенко, А., та інші
Опубліковано: (2009) -
Потенціал металургійних підприємств в умовах економічної кризи
за авторством: Кленін, О.
Опубліковано: (2009) -
Інтеграція іноземного банківського капіталу в країни Центральної та Східної Європи
за авторством: Стубайло, Т.
Опубліковано: (2011) -
Дослідження теоретичних основ еволюційного розвитку банківського кредитування
за авторством: Кравчук, Г.
Опубліковано: (2007)