2025-02-24T01:39:34-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-22007%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T01:39:34-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-22007%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T01:39:34-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T01:39:34-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Основна споживча властивість товару
У статті описаний комплекс споживчих властивостей товару (економічність, якість, диференційованість) і показано, що при прийнятті рішення про покупку одна з властивостей товару є для споживача основною. Визначено, що всі вироби й послуги за основною споживчою властивістю можна розбити на групи (еко...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Series: | Схід |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22007 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-22007 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-220072011-06-21T12:03:18Z Основна споживча властивість товару Жигулін, О. Економіка У статті описаний комплекс споживчих властивостей товару (економічність, якість, диференційованість) і показано, що при прийнятті рішення про покупку одна з властивостей товару є для споживача основною. Визначено, що всі вироби й послуги за основною споживчою властивістю можна розбити на групи (економічні, якісні, диференційовані), які задовольняють потреби нижчих і вищих рівнів (за А. Маслоу) індивідуального й індустріального споживача. Побудовано модель ухвалення рішення мотивованим споживачем про покупку й наведені методи реалізації цієї моделі. This article describes a set of consumer characteristics of goods (cost saving, quality, differentiation) and shows that one of the properties is a key determinant of consumer choice. According to the basic consumer properties all products and services can be divided into 3 groups (cost saving, qualitative, differentiated) that meet the needs of lower and higher levels of individual and industrial consumers according to Maslow. A model of making decisions by motivated consumers to purchase has been built and the methods of its implementation are given. 2010 Article Основна споживча властивість товару / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 1 (101). — С. 35-41. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22007 339.138 (075.8) uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Жигулін, О. Основна споживча властивість товару Схід |
description |
У статті описаний комплекс споживчих властивостей товару (економічність, якість, диференційованість) і показано, що при прийнятті рішення про покупку одна з властивостей товару є для споживача основною. Визначено, що всі вироби й послуги за основною споживчою властивістю можна розбити на групи (економічні, якісні, диференційовані), які задовольняють потреби нижчих і вищих рівнів (за А. Маслоу) індивідуального й індустріального споживача. Побудовано модель ухвалення рішення мотивованим споживачем про
покупку й наведені методи реалізації цієї моделі. |
format |
Article |
author |
Жигулін, О. |
author_facet |
Жигулін, О. |
author_sort |
Жигулін, О. |
title |
Основна споживча властивість товару |
title_short |
Основна споживча властивість товару |
title_full |
Основна споживча властивість товару |
title_fullStr |
Основна споживча властивість товару |
title_full_unstemmed |
Основна споживча властивість товару |
title_sort |
основна споживча властивість товару |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22007 |
citation_txt |
Основна споживча властивість товару / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 1 (101). — С. 35-41. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT žigulíno osnovnaspoživčavlastivístʹtovaru |
first_indexed |
2023-10-18T17:08:46Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:08:46Z |
_version_ |
1796140790672523264 |