Ділова репутація як складова конкурентоспроможності підприємства
У статті розглянуто та проаналізовано погляди науковців на складові ділової репутації та фактори конкурентоспроможності підприємства. Уточнено визначення ділової репутації як складової конкурентоспроможності підприємства, проведено порівняння факторів ділової репутації та факторів конкурентоспром...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22032 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Ділова репутація як складова конкурентоспроможності підприємства / К.Щербакова // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 58-63. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті розглянуто та проаналізовано погляди науковців на складові ділової репутації та
фактори конкурентоспроможності підприємства. Уточнено визначення ділової репутації як
складової конкурентоспроможності підприємства, проведено порівняння факторів ділової
репутації та факторів конкурентоспроможності підприємства, а також ранжирування фак-
торів ділової репутації за ступенем їх важливості та впливом на економічний результат. |
---|