Ділова репутація як складова конкурентоспроможності підприємства

У статті розглянуто та проаналізовано погляди науковців на складові ділової репутації та фактори конкурентоспроможності підприємства. Уточнено визначення ділової репутації як складової конкурентоспроможності підприємства, проведено порівняння факторів ділової репутації та факторів конкурентоспром...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2010
Автор: Щербакова, К.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22032
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Ділова репутація як складова конкурентоспроможності підприємства / К.Щербакова // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 58-63. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси