Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають

У статті виокремлено стратегічні чинники роздрібних підприємств, які впливають на визначення маркетингової стратегії. Досліджено характер впливу на них зовнішнього середо- вища. Визначено умови, за яких доцільно використовувати маркетингову стратегію лідерства за рахунок економії на витратах і стра...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Гросул, В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22035
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають / В.Гросул // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 66-71. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-22035
record_format dspace
spelling irk-123456789-220352011-06-21T12:06:43Z Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають Гросул, В. Економіка У статті виокремлено стратегічні чинники роздрібних підприємств, які впливають на визначення маркетингової стратегії. Досліджено характер впливу на них зовнішнього середо- вища. Визначено умови, за яких доцільно використовувати маркетингову стратегію лідерства за рахунок економії на витратах і стратегію диференціації. The strategic factors of retails enterprises which influence on determination of marketing strategy are selected in the article, character of influencing on them of factors of external environment is investigational, positions of enterprises of the selected groups are certain in relation to strategic factors. 2010 Article Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають / В.Гросул // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 66-71. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22035 658:061.5 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Гросул, В.
Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають
Схід
description У статті виокремлено стратегічні чинники роздрібних підприємств, які впливають на визначення маркетингової стратегії. Досліджено характер впливу на них зовнішнього середо- вища. Визначено умови, за яких доцільно використовувати маркетингову стратегію лідерства за рахунок економії на витратах і стратегію диференціації.
format Article
author Гросул, В.
author_facet Гросул, В.
author_sort Гросул, В.
title Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають
title_short Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають
title_full Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають
title_fullStr Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають
title_full_unstemmed Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають
title_sort стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2010
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22035
citation_txt Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають / В.Гросул // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 66-71. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT grosulv strategíčnísprâmuvannâtorgovelʹnihpídpriêmstvtačinnikiŝoíhviznačaûtʹ
first_indexed 2023-10-18T17:09:13Z
last_indexed 2023-10-18T17:09:13Z
_version_ 1796140808892579840