Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають
У статті виокремлено стратегічні чинники роздрібних підприємств, які впливають на визначення маркетингової стратегії. Досліджено характер впливу на них зовнішнього середо- вища. Визначено умови, за яких доцільно використовувати маркетингову стратегію лідерства за рахунок економії на витратах і стра...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22035 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають / В.Гросул // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 66-71. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-22035 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-220352011-06-21T12:06:43Z Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають Гросул, В. Економіка У статті виокремлено стратегічні чинники роздрібних підприємств, які впливають на визначення маркетингової стратегії. Досліджено характер впливу на них зовнішнього середо- вища. Визначено умови, за яких доцільно використовувати маркетингову стратегію лідерства за рахунок економії на витратах і стратегію диференціації. The strategic factors of retails enterprises which influence on determination of marketing strategy are selected in the article, character of influencing on them of factors of external environment is investigational, positions of enterprises of the selected groups are certain in relation to strategic factors. 2010 Article Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають / В.Гросул // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 66-71. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22035 658:061.5 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Гросул, В. Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають Схід |
description |
У статті виокремлено стратегічні чинники роздрібних підприємств, які впливають на визначення маркетингової стратегії. Досліджено характер впливу на них зовнішнього середо-
вища. Визначено умови, за яких доцільно використовувати маркетингову стратегію лідерства за рахунок економії на витратах і стратегію диференціації. |
format |
Article |
author |
Гросул, В. |
author_facet |
Гросул, В. |
author_sort |
Гросул, В. |
title |
Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають |
title_short |
Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають |
title_full |
Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають |
title_fullStr |
Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають |
title_full_unstemmed |
Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають |
title_sort |
стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22035 |
citation_txt |
Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають / В.Гросул // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 66-71. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT grosulv strategíčnísprâmuvannâtorgovelʹnihpídpriêmstvtačinnikiŝoíhviznačaûtʹ |
first_indexed |
2023-10-18T17:09:13Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:09:13Z |
_version_ |
1796140808892579840 |