Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають
У статті виокремлено стратегічні чинники роздрібних підприємств, які впливають на визначення маркетингової стратегії. Досліджено характер впливу на них зовнішнього середо- вища. Визначено умови, за яких доцільно використовувати маркетингову стратегію лідерства за рахунок економії на витратах і стра...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | Гросул, В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22035 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають / В.Гросул // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 66-71. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Особливості ресурсного потенціалу торговельних підприємств України (емпіричний аналіз)
за авторством: Краснокутська, Н.
Опубліковано: (2010) -
Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами
за авторством: Гросул, О., та інші
Опубліковано: (2010) -
Особливості формування методичного інструментарію дослідження фінансово-економічної безпеки торговельних підприємств
за авторством: Кокнаєва, М.О.
Опубліковано: (2012) -
Аудит підприємств, що перебувають у фінансовій кризі
за авторством: Бобришева-Шкарлет, Т., та інші
Опубліковано: (2008) -
Теоретичні аспекти розвитку роздрібних торговельних організацій та їх значення для регіональної економіки
за авторством: Корсак, В.І.
Опубліковано: (2012)