2025-02-22T16:47:16-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-22127%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T16:47:16-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-22127%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T16:47:16-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T16:47:16-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Показники якості продукції - конкурентна перевага підприємств у галузі менеджменту якості
У статті проаналізовано показники якості продукції як системотвірний елемент при просуванні товару й розвитку виробництва, подана їх класифікація. Проаналізовані різні підходи до менеджменту якості. Автори доводять, що, оцінюючи і впливаючи на показники якості, можна не тільки управляти якістю прод...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Series: | Схід |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22127 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | У статті проаналізовано показники якості продукції як системотвірний елемент при просуванні товару й розвитку виробництва, подана їх класифікація. Проаналізовані різні підходи до менеджменту якості. Автори доводять, що, оцінюючи і впливаючи на показники якості,
можна не тільки управляти якістю продукції, але й підвищувати її; оцінка показника якості
продукції є основою для вироблення необхідних керівних впливів у системі менеджменту
якості продукції. |
---|