Показники якості продукції - конкурентна перевага підприємств у галузі менеджменту якості

У статті проаналізовано показники якості продукції як системотвірний елемент при просуванні товару й розвитку виробництва, подана їх класифікація. Проаналізовані різні підходи до менеджменту якості. Автори доводять, що, оцінюючи і впливаючи на показники якості, можна не тільки управляти якістю прод...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Момот, О., Акопова, В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22127
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Показники якості продукції - конкурентна перевага підприємств у галузі менеджменту якості / О.Момот, В.Акопова // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 28-31. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті проаналізовано показники якості продукції як системотвірний елемент при просуванні товару й розвитку виробництва, подана їх класифікація. Проаналізовані різні підходи до менеджменту якості. Автори доводять, що, оцінюючи і впливаючи на показники якості, можна не тільки управляти якістю продукції, але й підвищувати її; оцінка показника якості продукції є основою для вироблення необхідних керівних впливів у системі менеджменту якості продукції.