Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства

У статті розглянуто аспекти розробки організаційно-економічного механізму комплексу маркетингу, спрямованого на підвищення ефективності ринкової діяльності підприємства з використанням методів маркетингу. Показано, що ефективний маркетинг на підприємстві можливий за умови врахування специфічних о...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2010
Автори: Прозорова, І., Шестопалова, Л.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22129
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства / І.Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 44-47. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-22129
record_format dspace
spelling irk-123456789-221292011-06-21T12:07:59Z Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства Прозорова, І. Шестопалова, Л. Економіка У статті розглянуто аспекти розробки організаційно-економічного механізму комплексу маркетингу, спрямованого на підвищення ефективності ринкової діяльності підприємства з використанням методів маркетингу. Показано, що ефективний маркетинг на підприємстві можливий за умови врахування специфічних особливостей промислової галузі, постійного моніторингу основних ринкових факторів, а також застосування на підприємстві оптимальної виробничої програми й сервісного обслуговування. he article examines aspects of developing the organizational-economic mechanism of the marketing complex, that aims at efficiency improving of the enterprise market activity using marketing methods. There is also stated that effective marketing on the enterprise possible only if the specific characteristics of the industrial sector take by attention, ongoing monitoring of key market factors and using on enterprise optimal production and service program. 2010 Article Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства / І.Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 44-47. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22129 658.8 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Прозорова, І.
Шестопалова, Л.
Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
Схід
description У статті розглянуто аспекти розробки організаційно-економічного механізму комплексу маркетингу, спрямованого на підвищення ефективності ринкової діяльності підприємства з використанням методів маркетингу. Показано, що ефективний маркетинг на підприємстві можливий за умови врахування специфічних особливостей промислової галузі, постійного моніторингу основних ринкових факторів, а також застосування на підприємстві оптимальної виробничої програми й сервісного обслуговування.
format Article
author Прозорова, І.
Шестопалова, Л.
author_facet Прозорова, І.
Шестопалова, Л.
author_sort Прозорова, І.
title Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
title_short Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
title_full Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
title_fullStr Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
title_full_unstemmed Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
title_sort організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2010
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22129
citation_txt Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства / І.Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 44-47. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT prozorovaí organízacíjnoekonomíčníjmehanízmvplivumarketingunaefektivnístʹdíâlʹnostípromislovogopídpriêmstva
AT šestopaloval organízacíjnoekonomíčníjmehanízmvplivumarketingunaefektivnístʹdíâlʹnostípromislovogopídpriêmstva
first_indexed 2023-10-18T17:08:01Z
last_indexed 2023-10-18T17:08:01Z
_version_ 1796140758568271872