Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
У статті розглянуто аспекти розробки організаційно-економічного механізму комплексу маркетингу, спрямованого на підвищення ефективності ринкової діяльності підприємства з використанням методів маркетингу. Показано, що ефективний маркетинг на підприємстві можливий за умови врахування специфічних о...
Збережено в:
Видавець: | Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
---|---|
Дата: | 2010 |
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22129 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства / І.Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 44-47. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-22129 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-221292011-06-21T12:07:59Z Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства Прозорова, І. Шестопалова, Л. Економіка У статті розглянуто аспекти розробки організаційно-економічного механізму комплексу маркетингу, спрямованого на підвищення ефективності ринкової діяльності підприємства з використанням методів маркетингу. Показано, що ефективний маркетинг на підприємстві можливий за умови врахування специфічних особливостей промислової галузі, постійного моніторингу основних ринкових факторів, а також застосування на підприємстві оптимальної виробничої програми й сервісного обслуговування. he article examines aspects of developing the organizational-economic mechanism of the marketing complex, that aims at efficiency improving of the enterprise market activity using marketing methods. There is also stated that effective marketing on the enterprise possible only if the specific characteristics of the industrial sector take by attention, ongoing monitoring of key market factors and using on enterprise optimal production and service program. 2010 Article Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства / І.Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 44-47. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22129 658.8 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Прозорова, І. Шестопалова, Л. Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства Схід |
description |
У статті розглянуто аспекти розробки організаційно-економічного механізму комплексу
маркетингу, спрямованого на підвищення ефективності ринкової діяльності підприємства з
використанням методів маркетингу. Показано, що ефективний маркетинг на підприємстві
можливий за умови врахування специфічних особливостей промислової галузі, постійного
моніторингу основних ринкових факторів, а також застосування на підприємстві оптимальної виробничої програми й сервісного обслуговування. |
format |
Article |
author |
Прозорова, І. Шестопалова, Л. |
author_facet |
Прозорова, І. Шестопалова, Л. |
author_sort |
Прозорова, І. |
title |
Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства |
title_short |
Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства |
title_full |
Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства |
title_fullStr |
Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства |
title_full_unstemmed |
Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства |
title_sort |
організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22129 |
citation_txt |
Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства / І.Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 44-47. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT prozorovaí organízacíjnoekonomíčníjmehanízmvplivumarketingunaefektivnístʹdíâlʹnostípromislovogopídpriêmstva AT šestopaloval organízacíjnoekonomíčníjmehanízmvplivumarketingunaefektivnístʹdíâlʹnostípromislovogopídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T17:08:01Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:08:01Z |
_version_ |
1796140758568271872 |