Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
У статті розглянуто аспекти розробки організаційно-економічного механізму комплексу маркетингу, спрямованого на підвищення ефективності ринкової діяльності підприємства з використанням методів маркетингу. Показано, що ефективний маркетинг на підприємстві можливий за умови врахування специфічних о...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | Прозорова, І., Шестопалова, Л. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22129 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства / І.Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 44-47. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Запобіжний механізм антикризового управління промислового підприємства
за авторством: Сизоненко, О.
Опубліковано: (2011) -
Коефіцієнтний аналіз впливу екологічних витрат на економічні показники функціонування промислового підприємства
за авторством: Сизоненко, О., та інші
Опубліковано: (2010) -
Технологія економічної діагностики розвитку промислового підприємства
за авторством: Філіпішин, І.
Опубліковано: (2012) -
Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях
за авторством: Прозорова, І., та інші
Опубліковано: (2011) -
Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз
за авторством: Прозорова, І., та інші
Опубліковано: (2012)