Мотивація сучасного споживача

У статті автор розглядає мотивацію споживача як важливий чинник ефективності й доцільності діяльності підприємства. Доведено, що домінуючим мотивом сучасного споживача є усвідомлене й неусвідомлене прагнення до самоактуалізації. Поняття "товар", "конкурентоспроможність", "то...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2010
Автор: Жигулін, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22216
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Мотивація сучасного споживача / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 6 (106). — С. 27-30. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-22216
record_format dspace
spelling irk-123456789-222162011-06-21T12:06:10Z Мотивація сучасного споживача Жигулін, О. Економіка У статті автор розглядає мотивацію споживача як важливий чинник ефективності й доцільності діяльності підприємства. Доведено, що домінуючим мотивом сучасного споживача є усвідомлене й неусвідомлене прагнення до самоактуалізації. Поняття "товар", "конкурентоспроможність", "товарна пропозиція" також розглядаються в статті з позицій прагнення споживача до самоактуалізації. In the article an author examines a user`s motivation as an important factor of efficiency and expedience of enterprise activity. It is proved that a modern user`s dominant reason is realized and unrealized aim to the self-actualization. A concept "product", "competitiveness", "product proposal" are also examined in the article from the perspective of user`s aim to the selfactualization. 2010 Article Мотивація сучасного споживача / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 6 (106). — С. 27-30. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22216 65.012.12 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Жигулін, О.
Мотивація сучасного споживача
Схід
description У статті автор розглядає мотивацію споживача як важливий чинник ефективності й доцільності діяльності підприємства. Доведено, що домінуючим мотивом сучасного споживача є усвідомлене й неусвідомлене прагнення до самоактуалізації. Поняття "товар", "конкурентоспроможність", "товарна пропозиція" також розглядаються в статті з позицій прагнення споживача до самоактуалізації.
format Article
author Жигулін, О.
author_facet Жигулін, О.
author_sort Жигулін, О.
title Мотивація сучасного споживача
title_short Мотивація сучасного споживача
title_full Мотивація сучасного споживача
title_fullStr Мотивація сучасного споживача
title_full_unstemmed Мотивація сучасного споживача
title_sort мотивація сучасного споживача
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2010
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22216
citation_txt Мотивація сучасного споживача / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 6 (106). — С. 27-30. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT žigulíno motivacíâsučasnogospoživača
first_indexed 2023-10-18T17:08:48Z
last_indexed 2023-10-18T17:08:48Z
_version_ 1796140791622533120