Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки

Досліджується вплив динамічного навантаження на процес розладнання баластного шару залізничної колії. Для цього застосовано метод молекулярної динаміки, згідно якого шпала та кожна частинка баластного шару розглядаються як окреме тіло, що перебуває у контактній динамічній взаємодії. Практичне значен...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Центр математичного моделювання Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України
Дата:2009
Автори: Рибкін, В., Сисин, М., Набоченко, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр математичного моделювання Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України 2009
Назва видання:Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22261
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки / В. Рибкін, М. Сисин, О. Набоченко // Фіз.-мат. моделювання та інформ. технології. — 2009. — Вип. 10. — С. 113-122. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-22261
record_format dspace
spelling irk-123456789-222612011-06-21T12:06:55Z Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки Рибкін, В. Сисин, М. Набоченко, О. Досліджується вплив динамічного навантаження на процес розладнання баластного шару залізничної колії. Для цього застосовано метод молекулярної динаміки, згідно якого шпала та кожна частинка баластного шару розглядаються як окреме тіло, що перебуває у контактній динамічній взаємодії. Практичне значення має оцінка ефективності застосування колійних машин для стабілізації колії різних конструкцій за різної силової дії на колію. Для оцінки стабілізації баластного шару використано розподіл зовнішнього навантаження між частинками баластного шару. З метою визначення ефективності різної силової дії колійних машин для стабілізації колії порівнюється швидкість осідання шпали. The investigation of ballast layer deterioration under dynamic load effect on a railway track is considered in the paper. Molecular dynamics method is applied for this purpose. According to the method, a sleeper and every particle of the ballast layer is considered as a separate rigid body in dynamic contact interaction with neighbour particles. The practical goal is efficiency estimation of track machines appliance. To estimate the stabilisation of the ballast layer the distribution of external loading between the ballast layer particles was used. To evaluate the efficiency of different force action of railway machines for the railway track stabilization the speed of sleeper sinking is compared. Исследуется воздействие динамической нагрузки на процесс расстройства балластного слоя железнодорожного пути. Для этого использован метод молекулярной динамики, согласно которому шпала и каждая частица балластного слоя рассматривается как отдельное тело в контактном динамическом взаимодействии с соседними частицами. Практическое значение имеет оценка эффективности применения путевых машин для стабилизации пути разных конструкций и при различных силовых воздействиях на путь. Для оценки стабилизации балластного слоя использовано распределение внешней нагрузки между частичками балластного слоя. Для определения эффективности разного силового действия путевых машин с целью стабилизации пути сравнивается скорость оседания шпалы. 2009 Article Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки / В. Рибкін, М. Сисин, О. Набоченко // Фіз.-мат. моделювання та інформ. технології. — 2009. — Вип. 10. — С. 113-122. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1816-1545 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22261 625.1 uk Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології Центр математичного моделювання Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Досліджується вплив динамічного навантаження на процес розладнання баластного шару залізничної колії. Для цього застосовано метод молекулярної динаміки, згідно якого шпала та кожна частинка баластного шару розглядаються як окреме тіло, що перебуває у контактній динамічній взаємодії. Практичне значення має оцінка ефективності застосування колійних машин для стабілізації колії різних конструкцій за різної силової дії на колію. Для оцінки стабілізації баластного шару використано розподіл зовнішнього навантаження між частинками баластного шару. З метою визначення ефективності різної силової дії колійних машин для стабілізації колії порівнюється швидкість осідання шпали.
format Article
author Рибкін, В.
Сисин, М.
Набоченко, О.
spellingShingle Рибкін, В.
Сисин, М.
Набоченко, О.
Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки
Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології
author_facet Рибкін, В.
Сисин, М.
Набоченко, О.
author_sort Рибкін, В.
title Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки
title_short Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки
title_full Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки
title_fullStr Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки
title_full_unstemmed Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки
title_sort моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки
publisher Центр математичного моделювання Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України
publishDate 2009
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22261
citation_txt Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки / В. Рибкін, М. Сисин, О. Набоченко // Фіз.-мат. моделювання та інформ. технології. — 2009. — Вип. 10. — С. 113-122. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології
work_keys_str_mv AT ribkínv modelûvannâruhučastinokbalastnogošaruzalízničnoíkolíízadíívíbracíjnogonavantažennânarejki
AT sisinm modelûvannâruhučastinokbalastnogošaruzalízničnoíkolíízadíívíbracíjnogonavantažennânarejki
AT nabočenkoo modelûvannâruhučastinokbalastnogošaruzalízničnoíkolíízadíívíbracíjnogonavantažennânarejki
first_indexed 2023-10-18T17:11:56Z
last_indexed 2023-10-18T17:11:56Z
_version_ 1796140924491792384