Про віртуальне середовище для онлайн-навчання
Досліджуються системи для онлайнового навчання, побудовані відповідно до стандарту SCORM. Проаналізовано особливості формування навчального середовища на різних етапах процесу навчання, який передбачає виконання студентом практичних завдань та їх автоматизовану перевірку. Основні підходи демонструют...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр математичного моделювання Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України
2010
|
Назва видання: | Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22277 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Про віртуальне середовище для онлайн-навчання / В. Височанський, Л. Клакович, П. Кущак, А. Музичук // Фіз.-мат. моделювання та інформ. технології. — 2010. — Вип. 11. — С. 49-55. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Досліджуються системи для онлайнового навчання, побудовані відповідно до стандарту SCORM. Проаналізовано особливості формування навчального середовища на різних етапах процесу навчання, який передбачає виконання студентом практичних завдань та їх автоматизовану перевірку. Основні підходи демонструються на прикладі навчальної системи IUDICO, розробленої для вивчення програмування. Розглянуто використання зовнішніх сервісів для перевірки рівня знань студентів та їх практичних навиків у написанні коду програм. Оцінювання результатів навчання виконується за допомогою метрик, які застосовують для оцінки якості програмного забезпечення. |
---|