Про віртуальне середовище для онлайн-навчання
Досліджуються системи для онлайнового навчання, побудовані відповідно до стандарту SCORM. Проаналізовано особливості формування навчального середовища на різних етапах процесу навчання, який передбачає виконання студентом практичних завдань та їх автоматизовану перевірку. Основні підходи демонструют...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр математичного моделювання Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України
2010
|
Назва видання: | Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22277 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Про віртуальне середовище для онлайн-навчання / В. Височанський, Л. Клакович, П. Кущак, А. Музичук // Фіз.-мат. моделювання та інформ. технології. — 2010. — Вип. 11. — С. 49-55. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-22277 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-222772011-06-21T12:07:31Z Про віртуальне середовище для онлайн-навчання Височанський, В. Клакович, Л. Кущак, П. Музичук, А. Досліджуються системи для онлайнового навчання, побудовані відповідно до стандарту SCORM. Проаналізовано особливості формування навчального середовища на різних етапах процесу навчання, який передбачає виконання студентом практичних завдань та їх автоматизовану перевірку. Основні підходи демонструються на прикладі навчальної системи IUDICO, розробленої для вивчення програмування. Розглянуто використання зовнішніх сервісів для перевірки рівня знань студентів та їх практичних навиків у написанні коду програм. Оцінювання результатів навчання виконується за допомогою метрик, які застосовують для оцінки якості програмного забезпечення. Online learning systems built according to SCORM standard are investigated. The main aspects of organization of the educational environment are analyzed at different stages of the educational process that includes student’s execution of practical tasks and their automated verification. The main approaches are demonstrated with the example of the learning system IUDICO, designed to study programming. Usage of external services for checking students’ knowledge level and their practical skills in writing code is discussed. Evaluation of learning results is done by means of metrics that are usually used to evaluate a software quality. Исследуются системы онлайнового обучения, построенные соответственно стандарту SCORM. Проанализировано особенности формирования обучающей среды на различных этапах учебного процесса, который предусматривает выполнение студентом практических заданий и их автоматизированную проверку. Основные подходы продемонстрировано на примере обучающей системы IUDICO, разработанной для обучения программированию. Рассмотрено использование внешних сервисов для проверки уровня знаний студентов и их практических навыков при написании кода программ. Оценивание результатов обучения производится с помощью метрик, которые применяют для оценки качества программного обеспечения. 2010 Article Про віртуальне середовище для онлайн-навчання / В. Височанський, Л. Клакович, П. Кущак, А. Музичук // Фіз.-мат. моделювання та інформ. технології. — 2010. — Вип. 11. — С. 49-55. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1816-1545 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22277 004.75 uk Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології Центр математичного моделювання Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Досліджуються системи для онлайнового навчання, побудовані відповідно до стандарту SCORM. Проаналізовано особливості формування навчального середовища на різних етапах процесу навчання, який передбачає виконання студентом практичних завдань та їх автоматизовану перевірку. Основні підходи демонструються на прикладі навчальної системи IUDICO, розробленої для вивчення програмування. Розглянуто використання зовнішніх сервісів для перевірки рівня знань студентів та їх практичних навиків у написанні коду програм. Оцінювання результатів навчання виконується за допомогою метрик, які застосовують для оцінки якості програмного забезпечення. |
format |
Article |
author |
Височанський, В. Клакович, Л. Кущак, П. Музичук, А. |
spellingShingle |
Височанський, В. Клакович, Л. Кущак, П. Музичук, А. Про віртуальне середовище для онлайн-навчання Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології |
author_facet |
Височанський, В. Клакович, Л. Кущак, П. Музичук, А. |
author_sort |
Височанський, В. |
title |
Про віртуальне середовище для онлайн-навчання |
title_short |
Про віртуальне середовище для онлайн-навчання |
title_full |
Про віртуальне середовище для онлайн-навчання |
title_fullStr |
Про віртуальне середовище для онлайн-навчання |
title_full_unstemmed |
Про віртуальне середовище для онлайн-навчання |
title_sort |
про віртуальне середовище для онлайн-навчання |
publisher |
Центр математичного моделювання Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України |
publishDate |
2010 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22277 |
citation_txt |
Про віртуальне середовище для онлайн-навчання / В. Височанський, Л. Клакович, П. Кущак, А. Музичук // Фіз.-мат. моделювання та інформ. технології. — 2010. — Вип. 11. — С. 49-55. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
series |
Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології |
work_keys_str_mv |
AT visočansʹkijv provírtualʹneseredoviŝedlâonlajnnavčannâ AT klakovičl provírtualʹneseredoviŝedlâonlajnnavčannâ AT kuŝakp provírtualʹneseredoviŝedlâonlajnnavčannâ AT muzičuka provírtualʹneseredoviŝedlâonlajnnavčannâ |
first_indexed |
2023-10-18T17:11:59Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:11:59Z |
_version_ |
1796140926080385024 |