Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами
У статті узагальнюється накопичений досвід та пропонується технологія формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Процес формування цінової політики включає етапи: дослідження ринку, оцінку впливу факторів зовнішнього середовища, вибір визначальних цілей форм...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22404 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами / О. Филипенко, О. Гросул // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 22-27. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті узагальнюється накопичений досвід та пропонується технологія формування
цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Процес формування цінової політики включає етапи: дослідження ринку, оцінку впливу факторів зовнішнього середовища, вибір визначальних цілей формування цінової політики, аналіз базових
передумов визначення ціни, диференціацію цілей цінової політики в розрізі товарних груп,
вибір моделі ціноутворення, прийняття рішення про рівень цін у розрізі товарних груп, формування механізму корегування рівня торговельної надбавки, оцінку ефективності цінової
політики підприємства. |
---|