Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами

У статті узагальнюється накопичений досвід та пропонується технологія формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Процес формування цінової політики включає етапи: дослідження ринку, оцінку впливу факторів зовнішнього середовища, вибір визначальних цілей форм...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Гросул, О., Филипенко, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22404
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами / О. Филипенко, О. Гросул // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 22-27. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті узагальнюється накопичений досвід та пропонується технологія формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Процес формування цінової політики включає етапи: дослідження ринку, оцінку впливу факторів зовнішнього середовища, вибір визначальних цілей формування цінової політики, аналіз базових передумов визначення ціни, диференціацію цілей цінової політики в розрізі товарних груп, вибір моделі ціноутворення, прийняття рішення про рівень цін у розрізі товарних груп, формування механізму корегування рівня торговельної надбавки, оцінку ефективності цінової політики підприємства.