Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами

У статті узагальнюється накопичений досвід та пропонується технологія формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Процес формування цінової політики включає етапи: дослідження ринку, оцінку впливу факторів зовнішнього середовища, вибір визначальних цілей форм...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Гросул, О., Филипенко, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22404
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами / О. Филипенко, О. Гросул // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 22-27. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-22404
record_format dspace
spelling irk-123456789-224042011-06-22T12:04:09Z Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами Гросул, О. Филипенко, О. Економіка У статті узагальнюється накопичений досвід та пропонується технологія формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Процес формування цінової політики включає етапи: дослідження ринку, оцінку впливу факторів зовнішнього середовища, вибір визначальних цілей формування цінової політики, аналіз базових передумов визначення ціни, диференціацію цілей цінової політики в розрізі товарних груп, вибір моделі ціноутворення, прийняття рішення про рівень цін у розрізі товарних груп, формування механізму корегування рівня торговельної надбавки, оцінку ефективності цінової політики підприємства. In article the saved up experience is generalized and the technology of price policy formation of the food retail trade enterprises is offered. Process of the price policy formation includes the stages: market research, estimation of the environment factors influence, choice of the determining purposes of the price policy formation, base preconditions analysis of the price definition, purposes differentiation of the price policy in a section of commodity groups, choice of the pricing model, decisionmaking on a price level in the section of commodity groups, formation of the correcting mechanism of the trading extra charge level, estimation of efficiency of the enterprise price policy. 2010 Article Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами / О. Филипенко, О. Гросул // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 22-27. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22404 338.534:658.87 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Гросул, О.
Филипенко, О.
Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами
Схід
description У статті узагальнюється накопичений досвід та пропонується технологія формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Процес формування цінової політики включає етапи: дослідження ринку, оцінку впливу факторів зовнішнього середовища, вибір визначальних цілей формування цінової політики, аналіз базових передумов визначення ціни, диференціацію цілей цінової політики в розрізі товарних груп, вибір моделі ціноутворення, прийняття рішення про рівень цін у розрізі товарних груп, формування механізму корегування рівня торговельної надбавки, оцінку ефективності цінової політики підприємства.
format Article
author Гросул, О.
Филипенко, О.
author_facet Гросул, О.
Филипенко, О.
author_sort Гросул, О.
title Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами
title_short Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами
title_full Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами
title_fullStr Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами
title_full_unstemmed Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами
title_sort процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2010
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22404
citation_txt Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами / О. Филипенко, О. Гросул // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 22-27. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT grosulo procesformuvannâcínovoípolítikipídpriêmstvrozdríbnoítorgívlíprodovolʹčimitovarami
AT filipenkoo procesformuvannâcínovoípolítikipídpriêmstvrozdríbnoítorgívlíprodovolʹčimitovarami
first_indexed 2023-10-18T17:09:16Z
last_indexed 2023-10-18T17:09:16Z
_version_ 1796140811433279488