Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами
У статті узагальнюється накопичений досвід та пропонується технологія формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Процес формування цінової політики включає етапи: дослідження ринку, оцінку впливу факторів зовнішнього середовища, вибір визначальних цілей форм...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22404 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами / О. Филипенко, О. Гросул // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 22-27. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-22404 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-224042011-06-22T12:04:09Z Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами Гросул, О. Филипенко, О. Економіка У статті узагальнюється накопичений досвід та пропонується технологія формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Процес формування цінової політики включає етапи: дослідження ринку, оцінку впливу факторів зовнішнього середовища, вибір визначальних цілей формування цінової політики, аналіз базових передумов визначення ціни, диференціацію цілей цінової політики в розрізі товарних груп, вибір моделі ціноутворення, прийняття рішення про рівень цін у розрізі товарних груп, формування механізму корегування рівня торговельної надбавки, оцінку ефективності цінової політики підприємства. In article the saved up experience is generalized and the technology of price policy formation of the food retail trade enterprises is offered. Process of the price policy formation includes the stages: market research, estimation of the environment factors influence, choice of the determining purposes of the price policy formation, base preconditions analysis of the price definition, purposes differentiation of the price policy in a section of commodity groups, choice of the pricing model, decisionmaking on a price level in the section of commodity groups, formation of the correcting mechanism of the trading extra charge level, estimation of efficiency of the enterprise price policy. 2010 Article Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами / О. Филипенко, О. Гросул // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 22-27. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22404 338.534:658.87 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Гросул, О. Филипенко, О. Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами Схід |
description |
У статті узагальнюється накопичений досвід та пропонується технологія формування
цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Процес формування цінової політики включає етапи: дослідження ринку, оцінку впливу факторів зовнішнього середовища, вибір визначальних цілей формування цінової політики, аналіз базових
передумов визначення ціни, диференціацію цілей цінової політики в розрізі товарних груп,
вибір моделі ціноутворення, прийняття рішення про рівень цін у розрізі товарних груп, формування механізму корегування рівня торговельної надбавки, оцінку ефективності цінової
політики підприємства. |
format |
Article |
author |
Гросул, О. Филипенко, О. |
author_facet |
Гросул, О. Филипенко, О. |
author_sort |
Гросул, О. |
title |
Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами |
title_short |
Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами |
title_full |
Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами |
title_fullStr |
Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами |
title_full_unstemmed |
Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами |
title_sort |
процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22404 |
citation_txt |
Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами / О. Филипенко, О. Гросул // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 22-27. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT grosulo procesformuvannâcínovoípolítikipídpriêmstvrozdríbnoítorgívlíprodovolʹčimitovarami AT filipenkoo procesformuvannâcínovoípolítikipídpriêmstvrozdríbnoítorgívlíprodovolʹčimitovarami |
first_indexed |
2023-10-18T17:09:16Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:09:16Z |
_version_ |
1796140811433279488 |