Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством

У статті показано дисипативний характер споживчого впливу на систему управління підприємством. Доведено, що споживчий вплив є основним чинником, який визначає формування цієї системи. Простежені національні особливості прагнення до самореалізації людини на прикладі туристичної сфери США, України, Г...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Жигулін, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2010
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22412
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 34-39. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-22412
record_format dspace
spelling irk-123456789-224122011-06-22T12:04:16Z Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством Жигулін, О. Економіка У статті показано дисипативний характер споживчого впливу на систему управління підприємством. Доведено, що споживчий вплив є основним чинником, який визначає формування цієї системи. Простежені національні особливості прагнення до самореалізації людини на прикладі туристичної сфери США, України, Голландії та Індії. The article reveals the dissipative character of consumer's influence over the system of managing an enterprise. It is proved that consumer's influence presents the basic factor determining the formation of the above system. National peculiar features of aspiring after self-realization of a human being with the tourist sphere of the USA, Ukraine, the Netherlands and India taken as an example are identified. 2010 Article Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 34-39. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22412 65.004:658 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Жигулін, О.
Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством
Схід
description У статті показано дисипативний характер споживчого впливу на систему управління підприємством. Доведено, що споживчий вплив є основним чинником, який визначає формування цієї системи. Простежені національні особливості прагнення до самореалізації людини на прикладі туристичної сфери США, України, Голландії та Індії.
format Article
author Жигулін, О.
author_facet Жигулін, О.
author_sort Жигулін, О.
title Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством
title_short Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством
title_full Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством
title_fullStr Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством
title_full_unstemmed Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством
title_sort споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2010
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22412
citation_txt Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 34-39. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT žigulíno spoživčijvplivâkosnovnijčinnikformuvannâsistemiupravlínnâpídpriêmstvom
first_indexed 2023-10-18T17:09:17Z
last_indexed 2023-10-18T17:09:17Z
_version_ 1796140812174622720