Особливості розміщення зовнішньої реклами в місті
У статті розглянуто підстави та порядок розміщення зовнішньої реклами в місті. Обґрунтовано доцільність удосконалення рекламного законодавства України щодо конкретизації вимог, які висуваються до порядку розміщення зовнішньої реклами в місті....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Курчин, О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2011
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22482 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості розміщення зовнішньої реклами в місті/ О. Курчин // Схід. — 2011. — № 1 (108). — С. 91-94. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Маркетингові дослідження тенденцій розвитку ринку реклами в Україні
за авторством: Іванчук, Р.М., та інші
Опубліковано: (2007) -
Сутність, роль і місце реклами у процесі розвитку міжнародного бізнесу
за авторством: Іванова, І.
Опубліковано: (2007) -
Публічне розміщення акцій як послідовна стратегія компанії
за авторством: Заглада, Р., та інші
Опубліковано: (2010) -
Аналіз стану та перспектив публічного розміщення акцій українськими компаніями
за авторством: Заглада, Р., та інші
Опубліковано: (2010) -
Кількісно-якісна оцінка структури зовнішньої трудової міграції з України у ХХІ ст.
за авторством: Шабаліна, Л., та інші
Опубліковано: (2012)