Концептуальні особливості дослідження поняття "якість послуг"
У статті розглядаються концептуальні підходи до визначення категорії "якість послуг" та питання формування сучасного підходу до управління якістю послуг. Автор акцентує увагу на динамічності цієї категорії в сучасній ринковій економіці, що пов'язано зі зміною пріоритетів та очікуван...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Потапчік, О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2011
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22497 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концептуальні особливості дослідження поняття "якість послуг" / О. Потапчік // Схід. — 2011. — № 1 (108). — С. 139-141. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Особливості взаємодії ринку освітніх послуг та ринку праці
за авторством: Мудра, О.
Опубліковано: (2012) -
Особливості сучасного розвитку ринку послуг житлово-комунального господарства України
за авторством: Перькова, О.О.
Опубліковано: (2011) -
Концептуальні засади забезпечення платоспроможності підприємства
за авторством: Іванов, В.
Опубліковано: (2009) -
Аналіз ринку туристичних послуг в Україні
за авторством: Балашова, Р.
Опубліковано: (2010) -
Концептуальні основи управління фінансовою стійкістю підприємства
за авторством: Кравченко, М.
Опубліковано: (2011)