Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи
У статті проаналізовано основні наукові підходи до визначення понять "людський потенціал" та "людський капітал", а також співвідношення між освітою, людським потенціалом, людським капіталом та культурою. Автор доходить висновку, що постійне підвищення вимог суспільства до якості...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2011
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22503 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи / В. Северин // Схід. — 2011. — № 1 (108). — С. 152-155. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-22503 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-225032011-06-23T12:03:39Z Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи Северин, В. Економіка У статті проаналізовано основні наукові підходи до визначення понять "людський потенціал" та "людський капітал", а також співвідношення між освітою, людським потенціалом, людським капіталом та культурою. Автор доходить висновку, що постійне підвищення вимог суспільства до якості освіти зумовлює максимальне зближення змісту понять людський та інтелектуальний капітал. 2011 Article Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи / В. Северин // Схід. — 2011. — № 1 (108). — С. 152-155. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22503 338.45:378 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Северин, В. Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи Схід |
description |
У статті проаналізовано основні наукові підходи до визначення понять "людський потенціал" та "людський капітал", а також співвідношення між освітою, людським потенціалом, людським капіталом та культурою. Автор доходить висновку, що постійне підвищення вимог суспільства до якості освіти зумовлює максимальне зближення змісту понять
людський та інтелектуальний капітал. |
format |
Article |
author |
Северин, В. |
author_facet |
Северин, В. |
author_sort |
Северин, В. |
title |
Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи |
title_short |
Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи |
title_full |
Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи |
title_fullStr |
Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи |
title_full_unstemmed |
Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи |
title_sort |
сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22503 |
citation_txt |
Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи / В. Северин // Схід. — 2011. — № 1 (108). — С. 152-155. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT severinv sučasnijkulʹturnoosvítníjrívenʹnaselennâproblemitaperspektivi |
first_indexed |
2023-10-18T17:09:39Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:09:39Z |
_version_ |
1796140827531018240 |