Взаимодействие санитарно-эпидемиологической и лечебно-профилактической служб — основа внедрения обязательной государственной бюджетно-страховой медицины на транспорте

У роботі визначені вікові та стажеві особливості розповсюдженості захворювань у працівників різних видів транспорту. При цьому стаж працівника мав більш суттєве значення ніж його вік на показники захворюваності.Обґрунтовано використання спеціально розробленого показника „імовірності накопичених захв...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Лисобей, В.А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України 2007
Назва видання:Актуальні проблеми транспортної медицини
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22791
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Взаимодействие санитарно-эпидемиологической и лечебно-профилактической служб — основа внедрения обязательной государственной бюджетно-страховой медицины на транспорте / В.А. Лисобей // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2007. — № 2 (8). — С. 29-38. — Бібліогр.: 17 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У роботі визначені вікові та стажеві особливості розповсюдженості захворювань у працівників різних видів транспорту. При цьому стаж працівника мав більш суттєве значення ніж його вік на показники захворюваності.Обґрунтовано використання спеціально розробленого показника „імовірності накопичених захворювань” у якості показника, який має прогностичні власти вості і не залежить від сьогоденної демографічної ситуації у контингенті. Переважними класами захворюваньпри формуванні хронічної патології у працівників транспорту були хвороби систем кровообігу та травлення, нервової системи, органів дихання, кістково м’язової системи. При цьому найбільша кількість захворювань була зареєстрована у віці до 40 років та при стажі до 14 років. Визначено, що використання даних захворюваності працівників транспорту,які обумовлені ступенем ризику в умовах їх праці, тобто, санітарно гігієнічною характеристикою робочих місць є найбільше імовірною підставою для визначення диференційованих розмірів страхових внесків працедавців до системи страхової медицини на транспорті.