Взаимодействие санитарно-эпидемиологической и лечебно-профилактической служб — основа внедрения обязательной государственной бюджетно-страховой медицины на транспорте
У роботі визначені вікові та стажеві особливості розповсюдженості захворювань у працівників різних видів транспорту. При цьому стаж працівника мав більш суттєве значення ніж його вік на показники захворюваності.Обґрунтовано використання спеціально розробленого показника „імовірності накопичених захв...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
2007
|
Назва видання: | Актуальні проблеми транспортної медицини |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22791 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Взаимодействие санитарно-эпидемиологической и лечебно-профилактической служб — основа внедрения обязательной государственной бюджетно-страховой медицины на транспорте / В.А. Лисобей // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2007. — № 2 (8). — С. 29-38. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У роботі визначені вікові та стажеві особливості розповсюдженості захворювань у працівників різних видів транспорту. При цьому стаж працівника мав більш суттєве значення ніж його вік на показники захворюваності.Обґрунтовано використання спеціально розробленого показника „імовірності накопичених захворювань” у якості показника, який має прогностичні власти вості і не залежить від сьогоденної демографічної ситуації у контингенті. Переважними класами захворюваньпри формуванні хронічної патології у працівників транспорту були хвороби систем кровообігу та травлення, нервової системи, органів дихання, кістково м’язової системи. При цьому найбільша кількість захворювань була зареєстрована у віці до 40 років та при стажі до 14 років. Визначено, що використання даних захворюваності працівників транспорту,які обумовлені ступенем ризику в умовах їх праці, тобто, санітарно гігієнічною характеристикою робочих місць є найбільше імовірною підставою для визначення диференційованих розмірів страхових внесків працедавців до системи страхової медицини на транспорті. |
---|