Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации

Аналіз результатів суб’єктивної оцінки стомлення пілотів цивільної авіації Росії в польотах на основі спеціальної розробленої анкети «Оцінка самопочуття» в тривалих польотах показав, що головними чинниками, що визначають ступінь стомлення в конкретному польоті, є тривалість польотного часу і польотн...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автори: Панкова, В.Б., Родионов, О.Н.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України 2008
Назва видання:Актуальні проблеми транспортної медицини
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23009
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации / В.Б. Панкова, О.Н. Родионов // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2008. — № 2 (12). — С. 31-34. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-23009
record_format dspace
spelling irk-123456789-230092011-07-03T12:34:16Z Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации Панкова, В.Б. Родионов, О.Н. Психофизиология на транспорте Аналіз результатів суб’єктивної оцінки стомлення пілотів цивільної авіації Росії в польотах на основі спеціальної розробленої анкети «Оцінка самопочуття» в тривалих польотах показав, що головними чинниками, що визначають ступінь стомлення в конкретному польоті, є тривалість польотного часу і польотної зміни. Вплив накопиченого стомлення стає істотним при навантаженні більше 90 години за 30 послідовних днів, що передували польоту. Цей висновок узгоджуєть ся з результатами вивчення відхилень і порушень техніки пілотування, 17% яких відмічені при нальоті більше 90 і 100 годин у 30 днів, що передували польоту. The analysis of results of value judgment of exhaustion of pilots of civil aircraft of Russia in flights on a basis of specially developed questionnaire «The estimation of state of health» in long flights has shown that the primary factors, determining a degree of exhaustion in concrete flight, duration of flight time and flight change are. Influence of the saved up exhaustion becomes essential at, previous to flight, loading more than 90 hours for 30 consecutive days. This conclusion will be coordinated to results of studying of deviations and infringements of engineering of piloting, 17 % of which are marked at case of more than 90 and 100 flaying hours during previous 30 days. 2008 Article Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации / В.Б. Панкова, О.Н. Родионов // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2008. — № 2 (12). — С. 31-34. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. 1818-9385 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23009 616-057(031) ru Актуальні проблеми транспортної медицини Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Психофизиология на транспорте
Психофизиология на транспорте
spellingShingle Психофизиология на транспорте
Психофизиология на транспорте
Панкова, В.Б.
Родионов, О.Н.
Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации
Актуальні проблеми транспортної медицини
description Аналіз результатів суб’єктивної оцінки стомлення пілотів цивільної авіації Росії в польотах на основі спеціальної розробленої анкети «Оцінка самопочуття» в тривалих польотах показав, що головними чинниками, що визначають ступінь стомлення в конкретному польоті, є тривалість польотного часу і польотної зміни. Вплив накопиченого стомлення стає істотним при навантаженні більше 90 години за 30 послідовних днів, що передували польоту. Цей висновок узгоджуєть ся з результатами вивчення відхилень і порушень техніки пілотування, 17% яких відмічені при нальоті більше 90 і 100 годин у 30 днів, що передували польоту.
format Article
author Панкова, В.Б.
Родионов, О.Н.
author_facet Панкова, В.Б.
Родионов, О.Н.
author_sort Панкова, В.Б.
title Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации
title_short Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации
title_full Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации
title_fullStr Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации
title_full_unstemmed Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации
title_sort месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации
publisher Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
publishDate 2008
topic_facet Психофизиология на транспорте
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23009
citation_txt Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации / В.Б. Панкова, О.Н. Родионов // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2008. — № 2 (12). — С. 31-34. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.
series Актуальні проблеми транспортної медицини
work_keys_str_mv AT pankovavb mesâčnaârabočaânagruzkaiutomlâemostʹpilotovgraždanskojaviacii
AT rodionovon mesâčnaârabočaânagruzkaiutomlâemostʹpilotovgraždanskojaviacii
first_indexed 2023-10-18T17:14:21Z
last_indexed 2023-10-18T17:14:21Z
_version_ 1796141018217709568