Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации
Аналіз результатів суб’єктивної оцінки стомлення пілотів цивільної авіації Росії в польотах на основі спеціальної розробленої анкети «Оцінка самопочуття» в тривалих польотах показав, що головними чинниками, що визначають ступінь стомлення в конкретному польоті, є тривалість польотного часу і польотн...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
2008
|
Назва видання: | Актуальні проблеми транспортної медицини |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23009 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации / В.Б. Панкова, О.Н. Родионов // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2008. — № 2 (12). — С. 31-34. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-23009 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-230092011-07-03T12:34:16Z Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации Панкова, В.Б. Родионов, О.Н. Психофизиология на транспорте Аналіз результатів суб’єктивної оцінки стомлення пілотів цивільної авіації Росії в польотах на основі спеціальної розробленої анкети «Оцінка самопочуття» в тривалих польотах показав, що головними чинниками, що визначають ступінь стомлення в конкретному польоті, є тривалість польотного часу і польотної зміни. Вплив накопиченого стомлення стає істотним при навантаженні більше 90 години за 30 послідовних днів, що передували польоту. Цей висновок узгоджуєть ся з результатами вивчення відхилень і порушень техніки пілотування, 17% яких відмічені при нальоті більше 90 і 100 годин у 30 днів, що передували польоту. The analysis of results of value judgment of exhaustion of pilots of civil aircraft of Russia in flights on a basis of specially developed questionnaire «The estimation of state of health» in long flights has shown that the primary factors, determining a degree of exhaustion in concrete flight, duration of flight time and flight change are. Influence of the saved up exhaustion becomes essential at, previous to flight, loading more than 90 hours for 30 consecutive days. This conclusion will be coordinated to results of studying of deviations and infringements of engineering of piloting, 17 % of which are marked at case of more than 90 and 100 flaying hours during previous 30 days. 2008 Article Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации / В.Б. Панкова, О.Н. Родионов // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2008. — № 2 (12). — С. 31-34. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. 1818-9385 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23009 616-057(031) ru Актуальні проблеми транспортної медицини Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Психофизиология на транспорте Психофизиология на транспорте |
spellingShingle |
Психофизиология на транспорте Психофизиология на транспорте Панкова, В.Б. Родионов, О.Н. Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации Актуальні проблеми транспортної медицини |
description |
Аналіз результатів суб’єктивної оцінки стомлення пілотів цивільної авіації Росії в польотах на основі спеціальної розробленої анкети «Оцінка самопочуття» в тривалих польотах показав, що головними чинниками, що визначають ступінь стомлення в конкретному польоті, є тривалість польотного часу і польотної зміни. Вплив накопиченого стомлення стає істотним при навантаженні більше 90 години за 30 послідовних днів, що передували польоту. Цей висновок узгоджуєть ся з результатами вивчення відхилень і
порушень техніки пілотування, 17% яких відмічені при нальоті більше 90 і 100 годин у 30 днів, що передували польоту. |
format |
Article |
author |
Панкова, В.Б. Родионов, О.Н. |
author_facet |
Панкова, В.Б. Родионов, О.Н. |
author_sort |
Панкова, В.Б. |
title |
Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации |
title_short |
Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации |
title_full |
Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации |
title_fullStr |
Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации |
title_full_unstemmed |
Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации |
title_sort |
месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации |
publisher |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України |
publishDate |
2008 |
topic_facet |
Психофизиология на транспорте |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23009 |
citation_txt |
Месячная рабочая нагрузка и утомляемость пилотов гражданской авиации / В.Б. Панкова, О.Н. Родионов // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2008. — № 2 (12). — С. 31-34. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
series |
Актуальні проблеми транспортної медицини |
work_keys_str_mv |
AT pankovavb mesâčnaârabočaânagruzkaiutomlâemostʹpilotovgraždanskojaviacii AT rodionovon mesâčnaârabočaânagruzkaiutomlâemostʹpilotovgraždanskojaviacii |
first_indexed |
2023-10-18T17:14:21Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:14:21Z |
_version_ |
1796141018217709568 |