Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона
Отримані результати по типах гемодинаміки у водіїв вантажного транспорту нефтеперевалочных баз Одеського регіону: є чітка тенденція переважання нормокинетического типу по-перше три вікових (до 25 років, 26-35 років, 36-45 років) і стажевих (до 5 років, 6-10 років, 11-15 років) групах; гіперкінетични...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
2010
|
Назва видання: | Актуальні проблеми транспортної медицини |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23109 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона / С.В. Балабан, А.Г. Матвеев, Б.В. Панов, А.А. Свирский // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2010. — № 1. — С. 51-63. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Отримані результати по типах гемодинаміки у водіїв вантажного транспорту нефтеперевалочных баз Одеського регіону: є чітка тенденція переважання нормокинетического типу по-перше три вікових (до 25 років, 26-35 років, 36-45 років) і стажевих (до 5 років, 6-10 років, 11-15 років) групах; гіперкінетичний тип гемодинаміки частіше зустрічається у водіїв другої, четвертої і п’ятої (26-35 років, 46-55 років, 56 і більше років) вікових груп; гипокинетичний тип гемодинаміки частіше зустрічався у осіб третьої, четвертої (36-45 років, 46-55 років) вікових і четвертої, п’ятої, шостої (16-20 років. 21-25 років, 26-30 років) стажевих груп. Цікавий той факт, що у водіїв професіоналів останньої вікової (56 і більше років) і стажевої груп (31 і більше років) має місце значуще збільшення випадків з гіперкінетичним типом кровообігу і зниження гипокинетического типу. Отримані відомості за станом (маса) міокарду у водіїв вантажного транспорту: із збільшенням віку і стажу роботи водія йде достовірно зна
чуще зниження кількості осіб з нормальною масою міокарду і в той же час різке збільшення частоти випадків, де маса міокарду вища і нижча за нормативні значення, причому другий варіант – зниження маси міокарду, значно вагоміше в процентному виразі. Отримані відомості за станом (метаболічні або дистрофічні) міокарду у водіїв вантажного транспорту: у осіб практично всіх вікових і стажевых груп, метаболічні зміни міокарду достовірно значущо превалюють над рештою показників (дистрофічні, нормальний стан міокарду); окремо слідзазначити, наявність високого відсотка (за віком – 41.7, за стажем – 45.4) випадків дистрофічних змін у водіїв першої вікової (до 25 років) і першої стажевої (до 5 років) груп. Ці відомості можуть бути використані при проведенні періодичних і особливо попередніх оглядів контингентів, що працюють на транспорті, особливо автомобільному і зокрема вантажному. |
---|