Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона
Отримані результати по типах гемодинаміки у водіїв вантажного транспорту нефтеперевалочных баз Одеського регіону: є чітка тенденція переважання нормокинетического типу по-перше три вікових (до 25 років, 26-35 років, 36-45 років) і стажевих (до 5 років, 6-10 років, 11-15 років) групах; гіперкінетични...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
2010
|
Назва видання: | Актуальні проблеми транспортної медицини |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23109 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона / С.В. Балабан, А.Г. Матвеев, Б.В. Панов, А.А. Свирский // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2010. — № 1. — С. 51-63. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-23109 |
---|---|
record_format |
dspace |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Профессиональное здоровье Профессиональное здоровье |
spellingShingle |
Профессиональное здоровье Профессиональное здоровье Балабан, С.В. Матвеев, А.Г. Панов, Б.В. Свирский, А.А. Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона Актуальні проблеми транспортної медицини |
description |
Отримані результати по типах гемодинаміки у водіїв вантажного транспорту нефтеперевалочных баз Одеського регіону: є чітка тенденція переважання нормокинетического типу по-перше три вікових (до 25 років, 26-35 років, 36-45 років) і стажевих (до 5 років, 6-10 років, 11-15 років) групах; гіперкінетичний тип гемодинаміки частіше зустрічається у водіїв другої, четвертої і п’ятої (26-35 років, 46-55 років, 56 і більше років) вікових груп; гипокинетичний тип гемодинаміки частіше зустрічався у осіб третьої, четвертої (36-45 років, 46-55 років) вікових і четвертої, п’ятої, шостої (16-20 років. 21-25 років, 26-30 років) стажевих груп. Цікавий той факт, що у водіїв професіоналів останньої вікової (56 і більше років) і стажевої груп (31 і більше років) має місце значуще збільшення випадків з гіперкінетичним типом кровообігу і зниження гипокинетического типу. Отримані відомості за станом (маса) міокарду у водіїв вантажного транспорту: із збільшенням віку і стажу роботи водія йде достовірно зна
чуще зниження кількості осіб з нормальною масою міокарду і в той же час різке збільшення частоти випадків, де маса міокарду вища і нижча за нормативні значення, причому другий варіант – зниження маси міокарду, значно вагоміше в процентному виразі. Отримані відомості за станом (метаболічні або дистрофічні) міокарду у водіїв вантажного транспорту: у осіб практично всіх вікових і стажевых груп, метаболічні зміни міокарду достовірно значущо превалюють над рештою показників (дистрофічні, нормальний стан міокарду); окремо слідзазначити, наявність високого відсотка (за віком – 41.7, за стажем – 45.4) випадків дистрофічних змін у водіїв першої вікової (до 25 років) і першої стажевої (до 5 років) груп. Ці відомості можуть бути використані при проведенні періодичних і особливо попередніх оглядів контингентів, що працюють на транспорті, особливо автомобільному і зокрема вантажному. |
format |
Article |
author |
Балабан, С.В. Матвеев, А.Г. Панов, Б.В. Свирский, А.А. |
author_facet |
Балабан, С.В. Матвеев, А.Г. Панов, Б.В. Свирский, А.А. |
author_sort |
Балабан, С.В. |
title |
Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона |
title_short |
Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона |
title_full |
Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона |
title_fullStr |
Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона |
title_full_unstemmed |
Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона |
title_sort |
состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз одесского региона |
publisher |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Профессиональное здоровье |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23109 |
citation_txt |
Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона / С.В. Балабан, А.Г. Матвеев, Б.В. Панов, А.А. Свирский // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2010. — № 1. — С. 51-63. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
series |
Актуальні проблеми транспортної медицини |
work_keys_str_mv |
AT balabansv sostoâniekardiogemodinamikiimiokardauvoditelejgruzovogotransportanefteperevaločnihbazodesskogoregiona AT matveevag sostoâniekardiogemodinamikiimiokardauvoditelejgruzovogotransportanefteperevaločnihbazodesskogoregiona AT panovbv sostoâniekardiogemodinamikiimiokardauvoditelejgruzovogotransportanefteperevaločnihbazodesskogoregiona AT svirskijaa sostoâniekardiogemodinamikiimiokardauvoditelejgruzovogotransportanefteperevaločnihbazodesskogoregiona |
first_indexed |
2023-10-18T17:14:09Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:14:09Z |
_version_ |
1796141024100220928 |
spelling |
irk-123456789-231092013-02-13T03:18:03Z Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона Балабан, С.В. Матвеев, А.Г. Панов, Б.В. Свирский, А.А. Профессиональное здоровье Отримані результати по типах гемодинаміки у водіїв вантажного транспорту нефтеперевалочных баз Одеського регіону: є чітка тенденція переважання нормокинетического типу по-перше три вікових (до 25 років, 26-35 років, 36-45 років) і стажевих (до 5 років, 6-10 років, 11-15 років) групах; гіперкінетичний тип гемодинаміки частіше зустрічається у водіїв другої, четвертої і п’ятої (26-35 років, 46-55 років, 56 і більше років) вікових груп; гипокинетичний тип гемодинаміки частіше зустрічався у осіб третьої, четвертої (36-45 років, 46-55 років) вікових і четвертої, п’ятої, шостої (16-20 років. 21-25 років, 26-30 років) стажевих груп. Цікавий той факт, що у водіїв професіоналів останньої вікової (56 і більше років) і стажевої груп (31 і більше років) має місце значуще збільшення випадків з гіперкінетичним типом кровообігу і зниження гипокинетического типу. Отримані відомості за станом (маса) міокарду у водіїв вантажного транспорту: із збільшенням віку і стажу роботи водія йде достовірно зна чуще зниження кількості осіб з нормальною масою міокарду і в той же час різке збільшення частоти випадків, де маса міокарду вища і нижча за нормативні значення, причому другий варіант – зниження маси міокарду, значно вагоміше в процентному виразі. Отримані відомості за станом (метаболічні або дистрофічні) міокарду у водіїв вантажного транспорту: у осіб практично всіх вікових і стажевых груп, метаболічні зміни міокарду достовірно значущо превалюють над рештою показників (дистрофічні, нормальний стан міокарду); окремо слідзазначити, наявність високого відсотка (за віком – 41.7, за стажем – 45.4) випадків дистрофічних змін у водіїв першої вікової (до 25 років) і першої стажевої (до 5 років) груп. Ці відомості можуть бути використані при проведенні періодичних і особливо попередніх оглядів контингентів, що працюють на транспорті, особливо автомобільному і зокрема вантажному. Results on types of haemodynamics at drivers of a truck transport of petrostorage terminals of the Odessa region are received: there is an accurate tendency of prevalence normokinetic type in three age (till 25 years, 26-35 years, 36-45 years) and experience (till 5 years, 6-10 years, 11-15 years) groups; the hyperkinetic type of haemodynamics meets at drivers of the second, the fourth and the fifth (26-35 years, 46-55 years, 56 and more years) age groups is more often; the hypokinetic type of haemodynamics met at persons of the third, the fourth (36-45 years, 46-55 years) age and the fourth, the fifth, the sixth (16-20 years is more often. 21-25 years, 26-30 years) experience groups. That fact is interesting, that at drivers professionals of last age (56 and more years) and experience groups (31 and more years) the significant increase in cases with hyperkinetic type of blood circulation and decrease in hypokinetic type takes place. Data on a condition (weight) of a myocardium at drivers of a truck transport are received: with increase in age and the experience of work of the driver there is authentically significant decrease in amount of persons with normal weight of a myocardium and at the same time sharp increase in frequency of cases, where weight of a myocardium above and below standard values, and the second variant decrease in weight of a myocardium, much more in percentage expression. Data on a condition (metabolic or dystrophic) a myocardium at drivers of a truck transport are received: at persons practically all age and experience groups, metabolic changes of a myocardium authentically significantly prevail over other indicators (dystrophic, a normal condition of a myocardium); separately it is necessary to note, presence of high percent (on age 41.7, under the experience 45.4) cases of dystrophic changes at drivers of the first age (till 25 years) and the first experience (till 5 years) groups. These data can be used at carrying out of periodic and especially preliminary surveys of the contingents, working on transport, especially automobile and in particular the cargo. 2010 Article Состояние кардиогемодинамики и миокарда у водителей грузового транспорта нефтеперевалочних баз Одесского региона / С.В. Балабан, А.Г. Матвеев, Б.В. Панов, А.А. Свирский // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2010. — № 1. — С. 51-63. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. 1818-9385 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23109 612.17:656.052.8:029.114.4 ru Актуальні проблеми транспортної медицини Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України |