Инцидентностный анализ антикризисных маркетинговых стратегий на украинском рынке подъемно-транспортных сооружений

Розглядається один з підходів дослідження стратегічних і маркетингових аспектів розвитку виробництва підйомно-транспортного устаткування в Україні. Пропонується інцидентний аналіз антикризової стратегії в системі використання підйомнотранспортних споруджень у різних галузях народного господарства. К...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2009
Автор: Степанова, Е.В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23770
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Инцидентностный анализ антикризисных маркетинговых стратегий на украинском рынке подъемно-транспортных сооружений / Е.В. Степанова // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 3. — С. 117-122. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine