Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності

Будь-яке підприємство прагне покращувати свої позиції на ринку й не тільки на вітчизняному. Через те, що товар є ефективним засобом дії на ринок та джерелом прибутку, то й виробнику, і спеціалістам-маркетологам слід враховувати попит споживача при створенні товару та покращувати його складові для зб...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Ляхта, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23820
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності / О.В. Ляхта // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 146-151. — Бібліогр.: 28 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Будь-яке підприємство прагне покращувати свої позиції на ринку й не тільки на вітчизняному. Через те, що товар є ефективним засобом дії на ринок та джерелом прибутку, то й виробнику, і спеціалістам-маркетологам слід враховувати попит споживача при створенні товару та покращувати його складові для збільшення прибутковості підприємства. У цій статті запропоновано вдосконалену методику аналізу та проведення маркетингових досліджень, а також наведено приклади елементів сучасного міжнародного маркетингового комплексу при правильному застосуванні яких можна досягти збільшення виробництва, обсягів збуту та покращення позицій на міжнародному ринку. Ключові слова: міжнародний маркетинг, маркетингова стратегія, ринок виробника, економічний процес, міжнародний маркетинговий комплекс, комбінований комплекс, традиційний маркетинг, багатонаціональний маркетинг, генеральний менеджмент, відповідальний, глобальний маркетинг.