Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності

Будь-яке підприємство прагне покращувати свої позиції на ринку й не тільки на вітчизняному. Через те, що товар є ефективним засобом дії на ринок та джерелом прибутку, то й виробнику, і спеціалістам-маркетологам слід враховувати попит споживача при створенні товару та покращувати його складові для зб...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Ляхта, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23820
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності / О.В. Ляхта // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 146-151. — Бібліогр.: 28 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-23820
record_format dspace
spelling irk-123456789-238202013-02-13T02:56:22Z Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності Ляхта, О.В. Маркетинг Будь-яке підприємство прагне покращувати свої позиції на ринку й не тільки на вітчизняному. Через те, що товар є ефективним засобом дії на ринок та джерелом прибутку, то й виробнику, і спеціалістам-маркетологам слід враховувати попит споживача при створенні товару та покращувати його складові для збільшення прибутковості підприємства. У цій статті запропоновано вдосконалену методику аналізу та проведення маркетингових досліджень, а також наведено приклади елементів сучасного міжнародного маркетингового комплексу при правильному застосуванні яких можна досягти збільшення виробництва, обсягів збуту та покращення позицій на міжнародному ринку. Ключові слова: міжнародний маркетинг, маркетингова стратегія, ринок виробника, економічний процес, міжнародний маркетинговий комплекс, комбінований комплекс, традиційний маркетинг, багатонаціональний маркетинг, генеральний менеджмент, відповідальний, глобальний маркетинг. Каждое предприятие стремится улучшать свои позиции на рынке и не только на отечественном. Так как продукция есть эффективным средством действия на рынок и источником прибыли, то и изготовителю, и специалистам-маркетологам нужно учитывать спрос потребителя при изготовлении продукции, а также улучшать ее составные для увеличения прибыльности предприятия. В данной статье предложено улучшенную методику анализа и проведения маркетинговых исследований, а также наведено примеры элементов современного международного маркетингового комплекса, при правильном использовании которых можно достичь увеличения прибыльности производства, объемов сбыта, а также улучшения позиций на рынке. Ключевые слова: международный маркетинг, маркетинговая стратегия, рынок производителя, экономический процесс, международный маркетинговый комплекс, комбинированный комплекс, традиционный маркетинг, многонациональный маркетинг, генеральный менеджмент, ответственный, глобальный маркетинг. Eash enterprise wishes to improve the positions in the market and not only on the own. As goods are effective means of action on the market and a source of profits, so both producers and specialists marketers should take into consideration consumers wants and needs and improve all ingredients of goods to increase profits. In given article there are improved methods of carrying over from analyses of possibilities of sale, and a modern marketing complex and if correctly to use them the enterprise can receive rather good profit and improve positions in the international market. Key words: the international marketing, marketing strategy, the market of the manufacturer, economic process, the international marketing complex, the combined complex, traditional marketing, multinational marketing, the general management responsible, global marketing. 2009 Article Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності / О.В. Ляхта // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 146-151. — Бібліогр.: 28 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23820 339.138 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Ляхта, О.В.
Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності
Економічний вісник Донбасу
description Будь-яке підприємство прагне покращувати свої позиції на ринку й не тільки на вітчизняному. Через те, що товар є ефективним засобом дії на ринок та джерелом прибутку, то й виробнику, і спеціалістам-маркетологам слід враховувати попит споживача при створенні товару та покращувати його складові для збільшення прибутковості підприємства. У цій статті запропоновано вдосконалену методику аналізу та проведення маркетингових досліджень, а також наведено приклади елементів сучасного міжнародного маркетингового комплексу при правильному застосуванні яких можна досягти збільшення виробництва, обсягів збуту та покращення позицій на міжнародному ринку. Ключові слова: міжнародний маркетинг, маркетингова стратегія, ринок виробника, економічний процес, міжнародний маркетинговий комплекс, комбінований комплекс, традиційний маркетинг, багатонаціональний маркетинг, генеральний менеджмент, відповідальний, глобальний маркетинг.
format Article
author Ляхта, О.В.
author_facet Ляхта, О.В.
author_sort Ляхта, О.В.
title Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності
title_short Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності
title_full Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності
title_fullStr Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності
title_full_unstemmed Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності
title_sort міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2009
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23820
citation_txt Міжнародний маркетинг, його роль у зовнішньоекономічній діяльності / О.В. Ляхта // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 146-151. — Бібліогр.: 28 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT lâhtaov mížnarodnijmarketingjogorolʹuzovníšnʹoekonomíčníjdíâlʹností
first_indexed 2023-10-18T17:14:58Z
last_indexed 2023-10-18T17:14:58Z
_version_ 1796141053017849856